Wauw, da's een mooi systeem!
hier kwam mijn moeder elke middag zodra de kv weg was, zij deed booschappen (of mijn man de avond ervoor nog snel), en zette alles klaar. als mijn man thuis kwam uit zijn werk kookte hij. Mee-eten zou ik niet op zitten te wachten. Het was eigenlijk wel een hectische tijd voor mijn man, overdag werken, 6 uur thuis, koken, opruimen, beschuitjes smeren, koffie zetten...die arme man

Wij hebben wel het geluk dat mijn moeder deels zelf haar tijd in kan delen. Zodra ze wist dat Jurian geboren was, en dat mijn man maandag weer moest werken, heeft ze haar afspraken verzet, en zorgde ze dat ze elke dag kwam zodra de vk weg ging. Anders had ik me geen raad geweten. En elke avond kwam trouwens mijn zusje om te helpen met beschuitjes smeren en koffie zetten. (dus zo zielig was mijn man ook weer niet

) Maar dat vind ik geen visite, mijn moeder en zusje weten de weg in ons huis net zo goed als wijzelf, dus die waren juist een enorme aanvulling.
Gelukkig wil mijn moeder deze keer weer helpen, en heeft ze zelfs haar vakantie erop aangepast

want stel dat het kindje net geboren is en zij gaat met vakantie...of dat ze op vakantie zijn als het geboren wordt...haha. Al zitten ze maar een paar uur rijden verder, dus zouden ze zo terug zijn, maargoed, ik ben er wel blij mee

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...