Bastiaan30 schreef:
Juist, en die oude identiteit doe je af,...
Denk je, Bastiaan, dat homoseksuelen heteroseksueel worden als ze zich bekeren?
Moderator: Moderafo's
Bastiaan30 schreef:
martien schreef:Bastiaan30 schreef:
Denk je, Bastiaan, dat homoseksuelen heteroseksueel worden als ze zich bekeren?
schelpje3 schreef:We waren het er over eens dat man en vrouw bijbels bedoeld is !
En aangaande homoseksualiteit is dat kennelijk vooral een felle strijd tegen andermans vermeende zonde...schelpje3 schreef:Op aarde is er een strijd tegen de zonde, tegen alles wat in ons hart leeft.
Jo'tje schreef:Zgn. EO-bekeringen, wat versta je daaronder? Het wordt in ieder geval niet positief toegelicht.
Ga je hier nog lang mee door? Dat je geen fan van de EO bent is oké, maar ga niet allerlei dingen die je bij andere christenen niet aanstaan met de EO gelijkstellen.
JeeWee schreef:schelpje3 schreef:We waren het er over eens dat man en vrouw bijbels bedoeld is !
Op school leerde ik dat alleen de koningin in pluralis majestatus spreekt...En aangaande homoseksualiteit is dat kennelijk vooral een felle strijd tegen andermans vermeende zonde...schelpje3 schreef:Op aarde is er een strijd tegen de zonde, tegen alles wat in ons hart leeft.
schelpje3 schreef:Joh, denk ik dan, de grootste vijand is het eigen IK, die moet je bestrijden, die wordt echt niet weggenomen !
Mortlach schreef:schelpje3 schreef:Joh, denk ik dan, de grootste vijand is het eigen IK, die moet je bestrijden, die wordt echt niet weggenomen !
Een van de Boeddhistische kerngedachten...
schelpje3 schreef:Wat zegt Boeddha over homofilie ?
Ongetrouwd is toch beter ?
Die priesters zijn ook allemaal vrijgezel toch
martien schreef:Ach, ik heb daar ook gewoon een mening over. Ik vind het echt absurd dat je homoseksuelen in de meest dramatische schuldcomplexen onderdompelt omdat ze nou toevallig anders geschapen zijn dan jij en ik. Met een 3000 jaar oud boek, met de morele concepten van TOEN in de hand, je medemens van NU dat aandoen is echt barbaars.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten