Moderator: Moderafo's
LauraC schreef::mrgreen: Ik wilde niet de nadruk leggen op oude mensen omdat ik bang was oneerbiedig over te komen maar je hebt helemaal gelijk! Wij hebben hier dan speciale parkeerplekken voor ouders met kindjes tot 5 jaar (dichterbij de winkel, bredere plekken). Manlief zat ik de auto te wachten omdat Michael nog even lag te slapen, ziet hij 4 bejaarde mensen (die overigens nog prima te been waren) op zo'n plek parkeren
Bumba schreef:LauraC schreef::mrgreen: Ik wilde niet de nadruk leggen op oude mensen omdat ik bang was oneerbiedig over te komen maar je hebt helemaal gelijk! Wij hebben hier dan speciale parkeerplekken voor ouders met kindjes tot 5 jaar (dichterbij de winkel, bredere plekken). Manlief zat ik de auto te wachten omdat Michael nog even lag te slapen, ziet hij 4 bejaarde mensen (die overigens nog prima te been waren) op zo'n plek parkeren
Waarschijnlijk voelde een er van zich nog erg klein
LeChat schreef:Tamara, welkom hier![]()
Ik ben van 'n andere soort (huis)vrouw- leuke sfeer en gezelligheid vind ik 'n stuk belangrijker dan elk hoekje gepoetst te willen hebben. Moet je ook niet willen met 'n kat, konijnen, parkieten, 'n drukke baan, etc. denk ik dan maar. En met een oud huis: er blijkt een kitrandje o.i.d. te ontbreken bij het raam boven de trap, vannacht is de gesmolten sneeuw v/d dakgoot naar binnen gelopen... de hele muur en de trap zitten onder de bruine strepen/spetters
Nou ja, het zat toch al aangekoekt, ik ga daar vandaag niet op schuren... morgenavond dan maar.
N.B. Het raam is dus niet stuk, maar daarboven lijkt 't vandaan te komen, vlak onder de dakgoot. Nooit last van met regen, maar ja, sneeuw gaat overal doorheen hè... en zoveel sneeuw zeker...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten