ajl schreef:Galateia schreef:Tijd voor een zoenavond op de bank, ajl?
Ik zal het thuis eens voorstellen
Hahah onder het motto: 'Laten we doen als toen'
Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Galateia schreef:Tijd voor een zoenavond op de bank, ajl?
nonno schreef:ajl schreef:Galateia schreef:Tijd voor een zoenavond op de bank, ajl?
Hahah onder het motto: 'Laten we doen als toen'
jamillah schreef:*grinnikt om Mortlach* Vandaar dat er toch nog steeds hier en daar ook na 10 jaar nog kinderen worden geboren
Speedy schreef:jamillah schreef:*grinnikt om Mortlach* Vandaar dat er toch nog steeds hier en daar ook na 10 jaar nog kinderen worden geboren
Dat zijn degenen met een goede conditie
ajl schreef:zucht....die fase was altijd geweldig!
gefeliciteerd Haring!
Galateia schreef:Tijd voor een zoenavond op de bank, ajl?
Mortlach schreef:Speedy schreef:jamillah schreef:*grinnikt om Mortlach* Vandaar dat er toch nog steeds hier en daar ook na 10 jaar nog kinderen worden geboren
Dat zijn degenen met een goede conditie
Of die op zaterdagochtend een paar vrije minuten over hebben voor het opstaan. Zo lang hoeft dat bevruchten nou ook weer niet te duren hoor.
Jetjuhhh schreef:Gaat er gezllg aan toe dan, bij jullie Mortlach,
Mortlach schreef:Jetjuhhh schreef:Gaat er gezllg aan toe dan, bij jullie Mortlach,
Is waarschijnlijk ook deel van de reden dat ik geen relatie heb dan
Jetjuhhh schreef:hmmma ik dacht:'Die spreekt vast uit ervaring...'
Mortlach schreef:haring schreef:Het is nu dik aan. Ik zit nu in in de bus richting huis. Zo maar is naar bed.
Leuk man, gefeliciteerd!
Man, was het op mijn leeftijd nog maar zo makkelijk om 'verkering te vragen'
Brenn schreef:Kan me niet voorstellen dat er een leeftijd is waarop het gemakkelijk is.
Behalve dan de basisschool, met van die briefjes.
Om de vraag te beantwoorden.
Ik heb geen relatie omdat ik eigenlijk helemaal geen aangenaam persoon ben
Mortlach schreef:Brenn schreef:Kan me niet voorstellen dat er een leeftijd is waarop het gemakkelijk is.
Behalve dan de basisschool, met van die briefjes.
Het is altijd spannend, maar met makkelijk bedoel ik dat je je niet druk hoeft te maken over je hypotheek, het eventueel hebben/krijgen van kinderen, al die praktische dingen die toch echt mee gaan spelen als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt.Om de vraag te beantwoorden.
Ik heb geen relatie omdat ik eigenlijk helemaal geen aangenaam persoon ben
O, dan weet ik nog wel iemand voor je
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten