Hoofdpijn....Hoofdpijn en nog eens HOOFDPIJN!!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Hoofdpijn....Hoofdpijn en nog eens HOOFDPIJN!!!

Berichtdoor Lalage » 16 mar 2010 10:24

pol schreef:Dan wordt het geluid vanzelf zachter :mrgreen:

Maar zonder gein, kijk aub uit, want er zijn mensen die dagelijks een hele irritante piep in hun oren hebben en dat werkt behoorlijk deprimerend!

Inderdaad, zo'n piep (en andere geluiden, ruisjes) heb ik in mijn oren en dat is heel vervelend. Het is nooit meer echt stil... Michielboy, kijk anders even naar dit BNN-programma: http://player.omroep.nl/?aflID=10725114 en nee je hoeft niet al slechthorend te zijn om dit zo te krijgen.

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 16 mar 2010 12:41

Lalage schreef:

Maar zonder gein, kijk aub uit, want er zijn mensen die dagelijks een hele irritante piep in hun oren hebben en dat werkt behoorlijk deprimerend!

Inderdaad, zo'n piep (en andere geluiden, ruisjes) heb ik in mijn oren en dat is heel vervelend. Het is nooit meer echt stil... Michielboy, kijk anders even naar dit BNN-programma: http://player.omroep.nl/?aflID=10725114 en nee je hoeft niet al slechthorend te zijn om dit zo te krijgen.

ik weet de gevaren van harde muziek luisteren
niet gereformeerd wel lid

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 mar 2010 12:48

michielboy schreef:
Lalage schreef:

ik weet de gevaren van harde muziek luisteren

Waarom doe je het dan nog? :roll:

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 16 mar 2010 14:58

Tja, waarom nemen mensen een risico? Omdat het plezier groter is dan hun angst voor het risico? Of om: wie dan leeft, wie dan zorgt? Of om: laat ons eten en drinken en vrolijk zijn, want morgen sterven wij?

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 16 mar 2010 15:06

ik luister harde music omdat ik dat leuk vind en je leeft maar 1x dus doe leuke dingen :)

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 16 mar 2010 15:08

Je wordt ook maar één keer oud, en het lijkt me knap lastig als je net die éne keer nog doof ben ook...

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 16 mar 2010 15:50

TheKeimpe schreef:Je wordt ook maar één keer oud, en het lijkt me knap lastig als je net die éne keer nog doof ben ook...

ja oke das zo

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 26 mar 2010 19:03

Heb vandaag kinesio tape laten aanleggen. Kijken of dat werkt voor mijn hoofdpijn. De fysio had het een paar keer gekraakt maar ik vind het elke keer verschrikkelijk en hij wilde het eigenlijk ook niet vaker doen want is niet echt goed voor je. Het hielp ook elke keer maar halve week en kwam het weer in volle hevigheid terug.
Nu tape eens proberen, het zorgt als goed is voor dat de huid iets van de spieren afgaat zodat ze beter doorbloed worden. Nu dat een paar weken proberen en kijken of het helpt.
Leef je droom.

soapie87
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor soapie87 » 01 sep 2010 20:16

Ik heb ook tijden hoofdpijn gehad, slikte hier ook vaak paracetamol of ibuprofen voor. Huisarts wilde er niks aan doen, werd naar huis gestuurd met "zoveel mensen hebben hoofdpijn waar niks aan is te doen". Toen een verwijsbrief voor neuroloog gevraagd. Die dacht aan een vorm van spierspanningshoofdpijn, maar kon dit niet bevestigen. Ik moest een hoofdpijndagboek bijhouden om te kijken of er regelmaat te zien was. Dit was niet het geval. Kreeg toen Natriumvalproaat voorgeschreven, wat in eerste instantie werkte. Na zes maanden ben ik daar (ook op advies van de neuroloog) mee gestopt, omdat het naar mijn idee niet meer werkte. Sinds ik er toen mee gestopt ben, is het veel minder geworden. En nu heb ik er nauwelijks meer last van. Dus wat het precies geweest is, weet ik niet.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 03 sep 2010 07:39

De laatste paar weken heb ik weer dagelijks last van hoofdpijn. Door enorme spanningen moet deze worden veroorzaakt. Het blijft de hele dag hangen op de achtergrond en als de spanning heel groot is, dan kan die hoofdpijn heel erg worden. Zwaar irritant, vooral omdat volgende week mijn vakantie voorbij is en ik me echt moet gaan richten op mijn studie.

Chienn
Mineur
Mineur

Berichtdoor Chienn » 28 sep 2010 18:01

-
Laatst gewijzigd door Chienn op 08 aug 2013 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 28 sep 2010 18:03

soapie87 schreef:Ik heb ook tijden hoofdpijn gehad, slikte hier ook vaak paracetamol of ibuprofen voor. Huisarts wilde er niks aan doen, werd naar huis gestuurd met "zoveel mensen hebben hoofdpijn waar niks aan is te doen". Toen een verwijsbrief voor neuroloog gevraagd. Die dacht aan een vorm van spierspanningshoofdpijn, maar kon dit niet bevestigen. Ik moest een hoofdpijndagboek bijhouden om te kijken of er regelmaat te zien was. Dit was niet het geval. Kreeg toen Natriumvalproaat voorgeschreven, wat in eerste instantie werkte. Na zes maanden ben ik daar (ook op advies van de neuroloog) mee gestopt, omdat het naar mijn idee niet meer werkte. Sinds ik er toen mee gestopt ben, is het veel minder geworden. En nu heb ik er nauwelijks meer last van. Dus wat het precies geweest is, weet ik niet.

Spierspanningshoofdpijn, daar ben ik voor bij de Fysio geweest een aantal jaren terug.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 29 sep 2010 08:36

Als het een soort clusterhoofdpijn is: Ik gebruik Maxalt 10mg. Werkt fantastisch! Moet je wel op recept van de dokter krijgen.
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 30 sep 2010 22:25

Maxalt werkte bij mij niet, vandaar dat ik overgegaan ben op Sumatriptan, ook wel genoemd immigran.
Afbeelding

cornelis
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor cornelis » 08 okt 2010 15:49

Neusspray of injectie,s.
Helaas heeft mijn vrouw Cluster hoofdpijn.
En heb daar Immigran injectie,s.
Zelf had ik migraine.
Kroop dan door mijn bed van de pijn,als ik dan ging overgeven ging het wat beter.
Totdat ik Seloceen,kreeg voor de bloeddruk,toen nam die heftige hoofdpijn af.
Lees in de bijsluiter,dat het ook gegeven wordt aan Migraine patienten.
Sinds mijn vrouw B12 injectie,s krijg,heeft ze minder vaak en minder erg last van de Cluster hoofdpijn.
Daarom vertrouwen op U wie U naam kennen,want Gij hebt nooit verlaten wie U zoeken,o HERE.
Psalm 9 vers 11.
Een vriendelijke groet van Cornelis

Terug naar “Archief”