Moderator: Moderafo's
kirsten schreef:Hier ook goede ervaring met leen bakker. Ik vind onze meubels heel stevig. Enige nadeel van Leen Bakker is dat wij ons dressoir niet goed in elkaar kregen, we kregen sommige schroeven er niet goed in. Maar als hij eenmaal staat, dan staat hij ook.
Qua stoelen moet je wel een beetje uitkijken bij Leen Bakker. Wij hadden eetkamerstoelen, waarbij er twee stoelen net een tintje van kleur verschillen. Maar dat is gewoon een kwestie van opletten en er achter aan zitten. Ik denk dat je dat bij elke winkel wel van hebben.
kirsten schreef:Hier ook goede ervaring met leen bakker. Ik vind onze meubels heel stevig. Enige nadeel van Leen Bakker is dat wij ons dressoir niet goed in elkaar kregen, we kregen sommige schroeven er niet goed in. Maar als hij eenmaal staat, dan staat hij ook.
Qua stoelen moet je wel een beetje uitkijken bij Leen Bakker. Wij hadden eetkamerstoelen, waarbij er twee stoelen net een tintje van kleur verschillen. Maar dat is gewoon een kwestie van opletten en er achter aan zitten. Ik denk dat je dat bij elke winkel wel van hebben.
-Judith- schreef:Dat heb ik ook...Met meubels enzo ook, maar nu ook met een rekening van de notaris, griebel! Dat ding is 3x hoger dan ik had verwacht! Waar moet ik straks m'n trouwjurk van betalenToch maar 's even nakijken of t wel klopt, want vind 't echt schokkend hoog! Had wel verwacht dat 't een aardige duit zou kosten, maar dit is wel idioot veel, bij mijn weten dan
Night schreef:-Judith- schreef:Dat heb ik ook...Met meubels enzo ook, maar nu ook met een rekening van de notaris, griebel! Dat ding is 3x hoger dan ik had verwacht! Waar moet ik straks m'n trouwjurk van betalenToch maar 's even nakijken of t wel klopt, want vind 't echt schokkend hoog! Had wel verwacht dat 't een aardige duit zou kosten, maar dit is wel idioot veel, bij mijn weten dan
Ligt eraan wat je bij die notaris hebt gedaan, he?!
Een notaris heeft een gemiddeld tarief van € 150 a € 200 euro ex btw per uur.
Dus voor een klein beetje werk ben je al gauw € 750 verder.
Goed, ik ben wel heel globaal, maar toch.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten