Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Zeg, met zo'n makkelijk verhaaltje kom je er op RW niet mee weg heWij houden van verhalen
filia schreef:Jo'tje schreef:Zeg, met zo'n makkelijk verhaaltje kom je er op RW niet mee weg heWij houden van verhalen
![]()
![]()
*Annette* schreef:Gefeliciteerd -Martijn- en Funlover!
Sterkte Luna26!
Nu het in m'n dagboek gaat over vriendschap/het huwelijk ed. dan kan het soms weer zo knagen.
Om je heen zie je mensen die verkering krijgen, gaan trouwen ed... Dat wil ik ook gewoon! Al heb
ik soms het gevoel of geluk gewoon niet voor mij weggelegd is...
Luna26 schreef:Maar als je ergens geen trek in hebt, na hetgeen wat heel recent achter je ligt, dan was dat het wel.
Mortlach schreef:Luna26 schreef:Maar als je ergens geen trek in hebt, na hetgeen wat heel recent achter je ligt, dan was dat het wel.
Fijn, krijg je vast de hele tijd van die goedbedoelde onzin om je op te beuren. "Ach, jouw tijd komt nog wel", en "Je komt de ware nog wel tegen" en meer van die vreselijke dooddoeners. En dat terwijl je eigenlijk gewoon wilt dat iemand zegt "Ja, ik begrijp dat je je heel erg rot voelt..." en het daarbij laat.
Kroko schreef:Ik vrees dat ik binnenkort ook weer vrijgezel zal zijn. Dat doet pijn, omdat het ja-woord van je vrouw bedrog lijkt te zijn. Ze sluit zich compleet af. Nu ervaar ik wat de diepste pijn van een man kan zijn (alhoewel de dood en een ziekte denk ik ernstiger zijn, maar voor nu voelt het zo).
Kroko schreef:Ik vrees dat ik binnenkort ook weer vrijgezel zal zijn. Dat doet pijn, omdat het ja-woord van je vrouw bedrog lijkt te zijn. Ze sluit zich compleet af. Nu ervaar ik wat de diepste pijn van een man kan zijn (alhoewel de dood en een ziekte denk ik ernstiger zijn, maar voor nu voelt het zo).
schelpje3 schreef:En dan afsluiten ? Tikje arrogant lijkt dat wel, je kunt er iig over praten. Niet dat dat alles helpt, maar je wilt graag een reden weten misschien ? Waarom ?
Je gaat samen op pad en soms kom je niet samen op het eindpunt, dat kan, om allerlei redenen, maar zeg het dan tenminste.
Ik wens je veel sterkte ! Volgens mij ben je in de rouw.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten