Moderator: Moderafo's
pannenkoek schreef:In tegenstelling tot jullie hou ik absoluut niet van naaien.
Ik ben verplicht om overals te verstellen, winkelhaken dichtmaken, knieën repareren, en spijkerbroeken te naaien ( een knielap erop zetten)
Maar doordat het een verplichting is vind ik het niet leuk meer. Ik hou wel van breien en borduren, maar aan de naaimachine heb ik een hekel.
paprikameisje2 schreef:geen idee hoe het in elkaar zit, me nichtje die nog nooit had genaaid had er vier gemaakt! t was super makkelijk volgens haar... maar ik heb er mij nog niet over gebogen. overigens valt d erok erg leuk, en ook eenvoudig verschillende manieren te maken, ipv knopen bv een gespje.. oid
mamavan3 schreef:Hé, die rok heb ik ook gemaakt, hing bij College Style voor over de 100 euries....
Gewoon even goed kijken hoe het zit en namaken. Het is in feite een rechte lap, als ik morgenmiddag tijd heb wil ik er wel een paar fotootjes van maken en op refoweb zetten, want ik wil nu slapen.....
Haai schreef:Leuk!!
Hebben ze die rok nog bij College style? Dan wandel ik gewoon daar eens binnen om 'em in het echt te bekijken. Ik vind het nog een beetje lastig om met mijn geringe naaiervaring figuurnaadjes enzo op de juiste plek te doen...
mamavan3 schreef:Haai schreef:Leuk!!
Hebben ze die rok nog bij College style? Dan wandel ik gewoon daar eens binnen om 'em in het echt te bekijken. Ik vind het nog een beetje lastig om met mijn geringe naaiervaring figuurnaadjes enzo op de juiste plek te doen...
In L'dam inmiddels niet meer...andere filialen kom ik nooit.
Het was een model van afgelopen winter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten