Refdag.nl nu ook op zondag op?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Re: Refdag.nl nu ook op zondag op?

Berichtdoor Jo'tje » 07 jun 2010 15:36

Misschien wist hij het al voordat de dienst begon, maar wist hij niet dat de dominee er voor zou bidden? Dan was het een soort rectificatie. Maar het is een beetje offtopic!
pobody's nerfect

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 07 jun 2010 17:22

Jo'tje je hebt gelijk, maar het ging dus over het nieuws op zondag en dan dwaal je af van radio tot telefoon, misschien zelfs sms in de kerk #-o
Geen idee waarom iemand zou bellen, maar je weet nooit.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 07 jun 2010 18:17

Jo'tje schreef:Misschien wist hij het al voordat de dienst begon, maar wist hij niet dat de dominee er voor zou bidden? Dan was het een soort rectificatie. Maar het is een beetje offtopic!

Lijkt me stug, dan was dat echt wel besproken in de consistorie. Maar goed, da's inderdaad off-topic.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 07 jun 2010 21:20

Loucom schreef:En vandaag doet Refdag het niet. Dus was vast gewoon een foutje. En er staat toch uitgelegd waarom ze vinden dat ze op zondag niet online staan. Je hoeft daar niet te kijken, als je dan op zondag het nieuws wilt kijken op internet kun je ook een andere krant bekijken.

Met deze posting is de vraag van dit topic opgelost. Omdat het ook al niet meer over refdag gaat sluit ik hierbij het topic.
Namens refoweb wil ik u allen bedanken voor uw deelname aan deze discussie. Wij zien u graag terug in een ander topic ;)

Terug naar “Archief”