Weet je met 1 gegeven ben ik altijd heel blij
De bewaarder van Israël sluimert nog slaapt! Psalm 121:4
Hij ziet alles, Hij weet alles. Niet een ontkomt aan Zijn waarnemen.
Hoe lieflijk zijn op de bergen de voeten van de vreugdebode, die vrede aankondigt,
die goede boodschap brengt, die heil verkondigt, die tot Sion spreekt: Uw God is Koning!De hele wereld kan denken dat het anders is, Hamas kan denken dat Allah hun zal belonen voor hun daden, ze kunnen het vergeten!
Er is maar 1 God en dat is de God van Israël die Sion zal bevrijden.
Jeremia 30:16-17 Daarom zullen allen die u verslinden, verslonden worden, al uw vijanden tezamen in gevangenschap gaan, uw plunderaars ter plundering worden en zal ik uw berovers ten roof overgeven. Want Ik zal u genezing schenken, u van uw wonden genezen, luidt het woord des Heren, omdat men u, Sion, de verstotene noemt, degene naar wie niemand vraagt.
Het mag te hopen zijn dat mensen als Greta tot inkeer komen voor de wederkomst van Jezus.
Vele Joden keren terug naar hun land, Joden die over de hele aarde verstooid zijn.
Maar God houdt Zijn beloftes, aangaande deze mensen.
We zitten er midden in dat we dagelijks getuigen zijn van profetieën die in vervulling gaan.
Ezechiël 11:17-20 : Daarom spreek zo zegt de Heere Heere :
Ik zal u vergaderen uit de volken en u bijeenbrengen uit de landen waarin gij verstrooid zijt, en Ik zal u het land Israël geven;