Wat een mooi kindje elsb! En ik moest wel erg goed kijken om het litteken te vinden, wat is het prachtig geworden zeg!
En vlinder, heel veel sterkte met jullie kerel! Lijkt me erg heftig, om dit allemaal mee te maken.
Galateia, wat goed van jullie zoon zeg! Applaus voor hem

Jurian is net voor het eerst gekeurd. We hadden een 10 minuten gesprek op het kdv. Hij was al helemaal geobserveerd door de leidsters en kreeg zelfs cijfertjes. Nu hoeft dat van mij allemaal niet zo heel erg, hoor, maar ik vind het wel goed dat ze niet alleen maar spelen, maar ook echt veel van hem zien, en dus ook aandacht geven aan de gebieden waar het nog wat minder mee gaat. Al waren deze gesprekjes er niet, had ik het nog prima gevonden hoor, maar als hij daar dan toch heen gaat, dan kan wat extra aandacht geen kwaad

Ik verbaasde me ook helemaal niet over de uitkomt. Hij is heerlijk makkelijk, vindt het allemaal prima, eet best, slaapt best, is een en al vrolijkheid, maar als hij niet aan het spelen gezet wordt, dan blijft hij lachend en gillend rondjes rennen. Tja, dat had ik thuis ook wel door. Zodra hij eenmaal ergens mee speelt, al is het nog zoiets simpels, dan kan hij enorm lang geconcentreerd spelen. Ze proberen hem nu te motiveren om iets uit te kiezen om mee te spelen, en dat werkt blijkbaar

Maar eigenlijk vind ik dat gillend rondrennen niet zo'n probleem. Hij heeft nou eenmaal bergen energie en die moet hij tenslotte ook ergens in kwijt.
Heel apart hoor, zo'n eerste keer een gesprek over ons kind. Het is zo echt

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...