Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor LauraC » 31 mei 2010 21:05

@elsb: ik vond hem al superschattig hoor ;) Maar de operatie heeft goed gewerkt!

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 31 mei 2010 21:16

Wat een schatje elsb, fijn dat de operatie achter de rug is nu!
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 31 mei 2010 21:16

wow! wat een enorm verschil! is echt goed gelukt! gaat het verders goed met hem? het litteken heelt ook heel mooi he! doen ze toch voor de haar groei, zo'n zigzag?
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 mei 2010 21:19

Wat een mooi koppie heeft Matthias!

Over slapen: hier is dat de laatste tijd nogal wisselend. Soms slaapt Timon direct als ie erin ligt, maar het gebeurt ook vaak tegenwoordig dat ie weer lekker z'n bed uit komt wandelen. Hij stond net op onze kamer uit het raam te kijken [-X 's Ochtends komt hij meestal tussen 7-8 uur z'n bed uit, maar kruipt dan vaak nog even lekker bij mij in bed. Vanmorgen kwam hij me wakker maken met zo'n vreselijk jengel-telefoontje trouwens :-({|=
En Sylke... tjah, die is wat slapen betreft (nog) voorbeeldig. Als ze wakker is ligt ze lekker met d'r knuffel te spelen en geeft geen kik. Behalve pas, toen lag ze omgekeerd in bed, alleen haar voetjes staken nog boven de deken uit. Dat was wel even reden voor protest :mrgreen:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 31 mei 2010 21:26

matthias ziet er goed uit elsb!

leuk om te lezen, al die verhalen over slapen in nieuwe bedden, katten (en kinderen) die koprollen maken etc. :)
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 jun 2010 08:38

Even en update over de operatie van Hugo. Alles is goed gegaan en hij heeft zelfs niet 1 keer gehuild. Hij vond de rijdende bedden met openslaande deuren geweldig. De voorlichting die ik zelf gegeven had, heeft wel zn vruchten afgeworpen, want hij deed precies hetgeen wij geoefend hadden. Hij hield het kapje zelf vast en zei wel iets met een trillende stem 'weltrusten mama'. Ik was helemaal trots op hem. Het is een ingreep van niets, maar ik was blij dat ik hem weer in mn armen had.

Gisteren weer begonnen met werken, heb er wel weer moeite mee om ze beiden achter te laten. Op dit moment nog bij mn schoonmoeder, maar vanaf donderdag begint het echte leven weer op het kdv. Ben benieuwd hoe het gaat.
Momenteel is Cato ook een beetje ziek, althans dat denk ik, weet het niet zeker. Zij heeft geen koorts, maar wel heel veel poepluiers en haar kontje is echt helemaal rood en begint kapot te gaan. Ik doe er nu steeds sudocreme op, iemand nog andere tipts? Heb al gekeken of zij tanden krijgt, maar kan nog niets zien.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 jun 2010 08:58

Tuinfluiter schreef:Ben erg benieuwd hoe het met de kids van Vlinder gaat?

Ik zal als schoonzusje van Vlinder even reageren... Vlinder heeft nl voorlopig geen tijd om op RW te verschijnen. Met Joshua gaat het niet zo goed, hij heeft de diagnose PDD-NOS en krijgt daarvoor thuisbegeleiding en gaat na de zomervakantie naar een speciale school. Hij begrijpt voor een groot gedeelte wel hoe het n beetje in elkaar steekt. Door thuisbegeleiding hopen ze meer inzicht te krijgen hoe ze het beste kunnen reageren op hem. Dit heeft veel invloed op het gezin. Dus als iemand een kaartje wil sturen, PB mij dan even... :wink:
Met Merel en Timo gaat het z'n gangetje, Timo wil een poesje, een hondje en veeeel huisdieren (komt dan spontaan in hem op 8) Op school gaan ze gelukkig wel goed.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 jun 2010 09:04

@ AJL: sudocreme werkt wel goed maar moet je smeren. Dan ga je weer over het huidje heen. Maizena werkt echt heel goed. Dat poeier je er gewoon overheen.
ja, dat is mijn mening dan he.....

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 01 jun 2010 11:08

Fijn dat alles goed is gegaan, ajl!

En idd, maizena werkt heel goed. :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 01 jun 2010 12:31

kwebbel schreef:
Tuinfluiter schreef:Ben erg benieuwd hoe het met de kids van Vlinder gaat?

Ik zal als schoonzusje van Vlinder even reageren... Vlinder heeft nl voorlopig geen tijd om op RW te verschijnen. Met Joshua gaat het niet zo goed, hij heeft de diagnose PDD-NOS en krijgt daarvoor thuisbegeleiding en gaat na de zomervakantie naar een speciale school. Hij begrijpt voor een groot gedeelte wel hoe het n beetje in elkaar steekt. Door thuisbegeleiding hopen ze meer inzicht te krijgen hoe ze het beste kunnen reageren op hem. Dit heeft veel invloed op het gezin. Dus als iemand een kaartje wil sturen, PB mij dan even... :wink:
Met Merel en Timo gaat het z'n gangetje, Timo wil een poesje, een hondje en veeeel huisdieren (komt dan spontaan in hem op 8) Op school gaan ze gelukkig wel goed.

Hallo allemaal,

Omdat ik van kwebbel had begrepen dat zij een berichtje ging plaatsen op RW ( vanwege de vraag hoe het met mijn kinderen is) wilde ik toch ook zelf even reageren.

Maar zoals kwebbel al schreef, het gaat niet zo goed met Joshua maar ook met ons als ouders niet...
Ons gezin is behoorlijk overbelast op het moment waardoor er een situatie is ontstaan die voor zowel Joshua als voor ons erg moeilijk is. ( kan ik zo even niet over uitwijden omdat ik het er erg moeilijk mee heb)
Wij krijgen daarnaast intensieve orthopedagogische thuisbegeleiding om zo te leren hoe we met Joshua om moeten/kunnen gaan.
Na de zomervakantie gaat hij naar zijn nieuwe school ( speciaal onderwijs) en daarnaast gaat hij na school voor een jaar naar een naschoolse dagbesteding om sociale vaardigheden te leren.

Ook denken ze dat Joshua naast zijn pdd-nos waarschijnlijk ook kenmerken van adhd heeft, hiervoor zal hij weer onderzocht worden en er is gesproken over medicatie om Joshua wat rustiger te krijgen.
Al met al komt er een hele hoop op ons af en vraagt het ook een hoop van ons als gezin.
Toch hopen we dat er spoedig vooruitgang zal zijn en dat we de boel weer op de rit zullen krijgen.

Helaas kan ik verder niet via RW reageren, mocht je wat willen weten dan kun je mij altijd mailen naar mijn hotmail adres en anders via kwebbel.

Vriendelijke groet,

Vlinder

*Annette*
Majoor
Majoor

Refowebkids deel 10

Berichtdoor *Annette* » 01 jun 2010 12:35

Wat hefig voor jullie Vlinder!
Wens jullie heel veel sterkte toe 8>)!
Wat de toekomst brengen moge........

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 01 jun 2010 12:37

Dankjewel

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 01 jun 2010 12:37

Heel veel sterkte, Vlinder! 8>)

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 01 jun 2010 12:42

Ach, dat zal pittig zijn voor jullie, Vlinder!
Ik hoop dat door de begeleiding meer rust en stabiliteit in jullie gezin komt, dat dingen weer in balans komen. Sterkte ermee!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 jun 2010 12:52

Sterkte Vlinder. Ik weet als zus van iemand met adhd + autistisch spectrum disorder hoe hard het leven in zo'n gezin kan zijn :( En ik heb gezien hoe het er ook bij mijn ouders enorm in (heeft) gehakt. Knuffel!

Terug naar “Archief”