Ja, naar Middelburg en Wemeldinge...*Annet* schreef:LeChat, gaat Bea naar Zeeland dan? Rijdt ze vast wel over Flakkee, wie weet ziet ze hem.
Moderator: Moderafo's
Ja, naar Middelburg en Wemeldinge...*Annet* schreef:LeChat, gaat Bea naar Zeeland dan? Rijdt ze vast wel over Flakkee, wie weet ziet ze hem.
nita schreef:ik heb een supermooie naaimachine gekregen met LCD scherm, al twee jaar geleden, ben wel begonnen met een paar dingen, alleen nog nooit iets afgemaakt. Maar goed, ik zit nu midden in examens, 15 mei de laatste en 28 mei nog een mondeling. Maar daarna wil ik toch alles weer eens gaan oppaken, want heb erg leuke stoffen waar ik snel iets van wil maken...
en.....nog een patroon uit dacht ik de knippie, ik meen me te herinneren, dat het een rok zonder knippen moest zijn ofzo (ik weet niet meer precies), in ieder geval die rok moest binnen een uur klaar kunnen zijn, heb alleen met mijn tante al een hele dag bezig geweest om te snappen wat daar staat. gevolg is met een tafelkleed geprobeerd te vouwen hoe die rok moest zijn, maar nog steeds niet achter, wie weet een jaar later wel
wijsheid komt met de jaren toch??
ik las dit topic terug, missF jij spreekt ergens over een lila jurk waarvan de foto nog geplaatst zou worden (is al wel een tijdje geleden hoor) maar heb jij toevallig die foto nog, zou hem graag willen zien (als dat mag)
MissF schreef:Leuk Kwebbel! Knap gemaakt!
Ik had donderdag mijn paarse zelfgemaakte (gala)jurk aan. En ik kreeg me toch een complimentjes! Echt wel gaafEn mijn nichtje aan die mensen maar trots melden: die heeft ze zelfgemaakt!
Ik heb haar maar ingefluisterd dat ze moet zeggen dat het uit een erg dure winkel komt, maar dat durfde ze niet
Ik ben vorige week met een donkerbruin glimmend rokje begonnen, een beetje college style achtig, daar hou ik wel van (maar dan niet met een truttige bloes erop, maar met mijn spijkerjasje ofzo of een spijkergiletje). Helaas zit de naailes er voor 3 maanden op, en kan ik in september pas weer verder. Maar de rok is ook voor de winter, dus dat scheelt. Zodra ik een foto van mijn jurk heb gekregen van mijn schoonzusje zet ik em erop.
MissF schreef:Haha, ik bedacht het me opeens gister Nita, die paarse jurk ja.
Maar ik heb er geen foto van,niet zelf tenminste. Hij is nu ook kapot gegaan, omdat ik op die bruiloft met mijn hak erop gestapt be, toen is ie gescheurd. Al ligt hij nu nog in de kast om er een cocktailjurkje van te maken.
kwebbel schreef:En Annet, heeft Trix je vlag nog gezien? Zag m net toen ik even terugbladerde....
way to go!!*Annet* schreef:ja joh, ze belde of ik hofleverancier wil worden want ze is een voorstander van eigen creativiteit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten