Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Ansje » 02 mei 2010 14:11

En een keer in de zon laten drogen, dan bleekt het weer helemaal wit! 8)
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 02 mei 2010 16:03

Eergisteren heb ik mijn mooie (en veels te dure :oops: ) trui uitgewassen. Deze heb ik laten drogen op het wasrek buiten.
Maar nu schijnen en kleine roestvlekken op te zitten. Afkomstig van het wasrek dus. Heeft iemand tips hoe je deze eruit kan krijgen?
Helpt ossegal hierbij ook? De trui een beetje gebroken wit.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 03 mei 2010 06:15

bij de drogist of supermarkt verkopen ze vaak van die kleine flesjes (weet het merk even niet) tegen allerlei soorten vlekken.
die is er ook voor roestvlekken..
en leentje, ook voor koffie/thee vlekken
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 03 mei 2010 10:52

Ik heb een drup verf in m'n spijkerrokje zitten ](*,)... Als verf nog nat is kun je het er
met wasbezine meende ik eruit halen. Erop deppen, maar dit is allang droog... Misschien
toch maar eens proberen...

Wat vinden jullie van de mode voor de zomer? Ik kan nergens leuke shirtjes vinden :(.
Het zijn allemaal wat wijde en langere gevallen terwijl ik ook gewoon leuke eenvoudige
shirtjes wil...
Wat de toekomst brengen moge........

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 03 mei 2010 17:49

Ik vind juist keer keuze genoeg in shirtjes. Bij H&M, C&A en Vero Moda heb ik dit jaar ook nog wel wat gewone shirtjes gehaald.
Leef je droom.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 mei 2010 18:34

esprit heeft ook gewone normale shirtjes in allerlei kleuren voor 9.95 dacht ik en de sting heeft ze ook altijd.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 mei 2010 18:49

WE heeft ook lekker veel basis-shirtjes

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 mei 2010 18:53

Ik moet momenteel ook erg wennen aan de huidige mode. In 2 1/2 jaar tijd van zwanger zijn en ontzwangeren, is het modebeeld toch wel veranderd en eigenlijk vind ik het niet leuk. Al die jurkjes en tuniekjes die strak onder de borst zitten en wijd uitlopen doen mij erg denken aan mn zwangerschapskleding.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 mei 2010 18:57

Ja, dat is irritant, in sommige van die dingen lijkt iedereen wel zwanger! Gewoon goed zoeken. Je kunt ook een riem eromheen doen, dan ben je ineens weer slank. Nu is dat totaal niet mijn smaak, dus dan doe ik bijvoorbeeld een mooie stoffen band in mijn taille, die sluit met linten ofzo, en dan is zo'n wij geval ineens superslank. En verder gewoon goed zoeken. De mode is niet boeiend, alleen dat wat je zelf leuk vindt, is boeiend 8)

Je kunt bijvoorbeeld iets ouds met iets nieuws combineren, dan is die oude broek of dat gedateerde truitje ineens weer 'nieuw'. Een beetje creatief zijn :mrgreen:

En o ja, kijk uit met die vlekkenverwijderaars voor roest. Op creme/witte kleding ok, maar op roze kleding... en ik neem aan dus ook op andere kleuren... mooie bleekvlekken :(
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 03 mei 2010 20:33

Lalage schreef:WE heeft ook lekker veel basis-shirtjes

mijn ervaring is wel dat die truitjes na een tijdje waardeloos zitten
Gods geduld is groot maar niet oneindig

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 mei 2010 22:55

Basisshirtjes kun je ook bij de Hema halen. Ik heb er ooit 1 gekregen van mijn zus, die had ze te klein gekocht, en het ding is nog steeds erg mooi, en blijft ook goed. Ik heb hem niet zo heel veel aan (oudroze is niet helemaal mijn kleur ;) ) maar volgens mij blijven die dus echt mooi.
Ik heb pas 2 simpele shirtjes bij de kledingwinkel bij ons in de stad gehaald.
Ik vond al dat wijde ook niet leuk, maar net als Galateia zegt: met een riem of lint is het opeens wel leuk.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 03 mei 2010 22:59

Ja, als ik in Nederland ben haal ik ook altijd shirtjes bij de Hema! Ze zijn niet zo duur en ik vind dat ze mooi in model blijven. Ik hou ook absoluut niet van die jurken en shirtjes zonder taille, en mijn vriend al helemaal niet, dus die zal ik niet zo snel kopen. Ik heb er weleens eentje gehad van de H&M en ik zag er idd net uit of ik zwanger was...hij ligt nu nog steeds in mijn kast voor als het echt zo ver is :lol: .
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 mei 2010 07:39

*Annette* schreef:Ik heb een drup verf in m'n spijkerrokje zitten ](*,)... Als verf nog nat is kun je het er
met wasbezine meende ik eruit halen. Erop deppen, maar dit is allang droog... Misschien
toch maar eens proberen...

Verf op waterbasis of op terpentinebasis? In het eerste geval kan je het rokje gewoon wassen, in het tweede geval even poetsen met terpentine, als het nog niet weg is een klein scheutje op de vlek doen en gewoon in de was. Moet lukken.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 05 mei 2010 08:02

Ik vind de shirtjes van de Hema echt bout. Rare vlekken en vaag. Kindershirtjes hoor ik wel altijd goede verhalen over maar de dameskwaliteit niet. Althans die uit zo'n voorverpakte plastic verpakking. Zit me nu te bedenken dat ik ook wel shirtjes heb met een v hals van jaren terug en die zijn nog steeds mooi.
Ik ben fan van de basisshirts van de MissEtam, vleugje Elastaan dus zit mooi en de mouwen zijn lang genoeg. Die van de Sting kan ik weer niets mee omdat die altijd te kort zijn bij de mouwen bij mij.....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 mei 2010 19:55

@Funlover en de The Sting: ik heb ook lange armen, maar daar heb ik dan nooit last van (te korte mouwen).

Gisteren kwam mijn jurkje uit de Wehkamp-vrijmarkt aan, hij is echt superleuk en zit precies goed (deze Brooker-jurk).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”