@Harm-J,
Jij zou pedo’s liever gevierendeeld zien en daarop durf ik rustig te zeggen dat het nergens op slaat, zonder dat ik dat inhoudelijk onderbouw. Punt! Dat onderbouw ik niet, want met dit soort onzinnige uitspraken laat je alleen maar zien dat je kortzichtig bent en niet verder durft te kijken dan je neus lang is.
Ook dit zijn mensen van vlees en bloed en verdienen het niet te worden afgeschilderd als grof vuil, hoe fout ze ook zijn geweest en of nog zijn!
Als Tbs verlof goed gaat is er niks aan de hand zeg je...mooi he....maar je vergeet voor t gemak wel dat het in ons land veel vaker goed gaat en dat alleen de uitzonderlijke gevallen in de media breed worden uitgemeten! Je noemt in je argumenten zelfs de media als je (enige?) bron, welnu ik mag toch hopen dat jouw brein verder reikt dan alleen de opgeklopte mediaverhalen? Ik hoop dat je ook verder durft te kijken, maar jouw uitlatingen over de weg die pedo’s mogen gaan, lijken er inderdaad niet echt op.
Jij tekent niet, omdat de regels omtrent de tbs-uitvoering te onderhavig zijn van willekeur van (persoonlijke) rapportage en mogelijke oneindige verlenging?
Goed, dit is jouw mening (!) en dit lijkt me iets van jouw kant om eens wat beter te onderbouwen, zoals ik al zei, en dan niet alleen de media daarin laten spreken. Want van die verhalen laat ik me niet afschrikken en jouw reactie laat me zien dat je je erdoor laat leiden. Je laat je een mening vormen, maar zo werkt dat bij mij niet!
Het gaat vaak mis zeg je, wat is vaak? Welke regels zijn precies niet naar jouw zin en hoe zou het dan volgens jou beter/anders kunnen?
Wat weet jij eigenlijk van de Tbs af of om tot zulke uitspraken te komen? Met Wikipedia als onderbouwing van al jouw kennis heb ik daar niet echt hoge verwachtingen van om eerlijk te zijn.
Wel eens een kliniek van binnen gezien misschien en daar mensen gesproken om te horen welke weg zij moeten gaan? Wel eens verder gekeken dan de muren aan de buitenkant van zo'n kliniek, of verder gekeken dan de opgeklopte media en of zelfs verder durven kijken dan een beetje wikipedia kennis?
Erg jammer dat mensen zich zo gemakkelijk een mening vormen van iets waar zoveel meer over te zeggen valt dan dit!
Dus ik zou zeggen: zorg ervoor dat je wat breder georiënteerd bent en praat dan eens weer!
Laat ik nog zeggen dat ik ook niet teken, maar niet om dezelfde redenen die jij nu aandraagt!