Moderator: Moderafo's
JE kan ook (voor of na het sporten) een dextro nemen of een glas sterke limonadesiroop en dan vervolgens een boterham met chocoladepasta of iets zoets. DAn heb je ook suikers op de langere termijn. Hoeft niet altijd (extra) ongezond te zijn!Gerdien B. schreef:Het liefst wil ik er ook een paar kilo af hebben. Het grote probleem op moment is, dat als ik gesport heb mijn suiker enorm laag is. ben dan echt enorm dizzy. Zodra ik dan weer iets gegeten heb met suiker en even gezeten heb daarna gaat het wel weer. Alleen gaan de kilo's er op deze manier er moeilijk af Eigenlijk gewoon niet.
Ansje schreef:Ik heb besloten om nooit meer te gaan lijnen!
Als ik aan de lijn ben, dan ben ik helemaal geobsedeerd door etenHeel de dag de kast in kruipen en kijken wat je hebt staan, overwegen wat je mag en wat je niet mag. De conclusie trekken dat wat je niet mag, je juist wilt eten enz...
Drama dus!
Als ik niet op eten let, heb ik nergens behoefte aan en blijf ik prima op gewicht. Gewoon omdat ik niets moet en niets hoef te laten...
Ideaal hoor!
En de mensen nemen me maar gewoon zoals ik ben...en zo niet, jammer voor ze!![]()
Ik ben er klaar mee!![]()
Succes iedereen die het wél kan!
meissie88 schreef:Vorige week naar de diëtiste geweest, i.vm. problemen met m'n darmen...En besloten met haar om ook 'wat kilo'tjes' weg te werken...
Ik dacht vanmorgen: zal 's ff checken...1,5 kilo er af...Kan 't me niet voorstellen, maar 't is een nieuwe weegschaal, beide keren op parket-vloer neergezet, etc.
Zal 't dan echt zo zijn?
ajl schreef:-1 kg....het begin is er! Nu moet ik alleen nog ophouden om 2x daags op de weegschaal te staan in de hoop dat ik het gewicht naar beneden kan kijken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten