Je hoeft je pasjes niet te veranderen hoor.
Je blijft altijd je meisjesnaam houden, zo heet je, dat verandert nooit. Maar je wilt door bedrijven en mensen aangesproken worden als mevrouw (achternaam man). Dat heeft niks met pasjes te maken.
Dat kan wel, als je dat wilt, maar op al mijn pasjes die voor mijn trouwen zijn gemaakt staat nog gewoon mijn meisjesnaam.
Ik vind vooral nu we een kind hebben, het erg fijn dat we alledrie dezelfde achternaam hebben. we zijn gewoon familie B. Klinkt toch leuker als man (met de ene achternaam), vrouw (met andere achternaam), kind (welke achternaam?).

) als mijn man, mijn naam zou gaan gebruiken. Toen ik dat voorstelde wilde hij er niet eens over nadenken. Hij vond het veel te raar om opeens zijn eigen naam niet meer te gebruiken. Dat gevoel had ik dus precies hetzelfde met het gebruiken van zijn naam. Dat hielp me dan wel weer in het maken van de keus om gewoon mijn eigen naam te blijven gebruiken. Wat hij dus ook prima begreep en geen probleem vind.
 ) als mijn man, mijn naam zou gaan gebruiken. Toen ik dat voorstelde wilde hij er niet eens over nadenken. Hij vond het veel te raar om opeens zijn eigen naam niet meer te gebruiken. Dat gevoel had ik dus precies hetzelfde met het gebruiken van zijn naam. Dat hielp me dan wel weer in het maken van de keus om gewoon mijn eigen naam te blijven gebruiken. Wat hij dus ook prima begreep en geen probleem vind. 

.
.

Wij trouwen in juli, dus dan heb je ook gewoon te maken met het hoogseizoen...
  Wij trouwen in juli, dus dan heb je ook gewoon te maken met het hoogseizoen...