Na het lezen van wat vragen in de vragenrubriek, kwam ik er toch wel achter dat hier heel wat (jonge) mannen meezitten. Ik heb nu contact met een instelling om er vanaf te komen.
Het gaat goed, een week misschien twee weken. Je loopt door de stad, en daar hangt een reclame-poster met een mooie uitdagende vrouw. Je komt thuis, en het gaat weer fout. Ondertussen ben je in je hoofd met een strijd bezig, niet doen, en toch doe je het.
Je surft wat rond op internet (Filter), maar je ziet reclames, en dat speelt helemaal op je in, en je lichaam schreeuwt om één ding...
Onbewust komt het allemaal op je af. En als je het niet wil, komt het alleen maar meer. De strijd gaat soms goed, meestal niet. Na afloop? Je voelt je smerig en zondig. Ik weet dat God ook voor mij is gestorven en opgestaan, maar ik durf niet meer te bidden, omdat ik het zo bewust doet. Ik kan niet geloven dat God het wil blijven vergeven.
'God, help me om van de verslaving af te komen, ik kan het niet.'
Het gaat weer een paar dagen goed... en de kringloop begint weer van vooraf aan...
Zijn er hier mannen die er ook last van hebben? Die het niet willen, maar waar iets sterker is dan jezelf waardoor je het weer doet? Wat doe je er precies aan om er af te komen?