Marnix schreef:Zoals Jo'tje al zegt, in landen waar vrouwen kleding dragen die ongeveer alles bedekken en alle vormen camoufleren raken die mannen wel weer opgewonden van een blote pols of enkel... Kortom, met niet te strakke kleding los je zoiets niet zomaar op.
Oh, nu citeer ik eigenlijk Jo'tje. Vrouwen in streng-islamitische landen schijnen veel sexy lingerie te dragen/er veel aan uit te geven.
Het leuke vond ik een vriendin van mij -ze is moslima- die enerzijds ging bidden en vervolgens een magazine met lingerie tevoorschijn haalde; 'sexy hè'.

Ik heb niet dertien pagina's doorgelezen, alleen de eerste en de laatste.
Maar niks mis met je sexy voelen, toch? Sexiness is wat mij betreft trouwens erg gedistingeerd. De meest sexy vrouwen die ik ken, kleden zich met zorg en kléden zich ook echt, niet dat iedereen denkt 'sjonge, die heeft ook niks aan'. Dat laatste vind ik een beetje volksbuurtachtig (niks mis met volksbuurten, overigens.). Daarnaast, over Bijbels verantwoord gesproken: als je goed leest, staat de Bijbel vol met sexy vrouwen. Die niet altijd even koosjer waren, oké. Maar alsnog wordt de sexy vrouw ook bejubeld. Het is maar hoe je de Bijbel leest...