MissF schreef:Tjonge, volgens mij komt Jurian alleen nog van zijn snottebellen af als hij een paar weken niet naar het kdv gaat. Hij blijft ze produceren

Nu hoest hij ook flink, hij was olm half 10 wakker, en was net alweer moe. Nouja, dan maar lekker naar bed, dan slaapt hij hopelijk weer eens 2 keer op een dag en is wat gezelliger met het avondeten.
Hebben jullie kinderen dat ook? Dat het avondeten eigenlijk net te laat is? Soms geef ik Jurian eerder eten en leg ik hem voor mijn man thuis is op bed. Maar dat vindt mijn man helemaal niet leuk, en ik heb ook niet altijd zin om al eerder te gaan koken, en dan voor ons het nog op te warmen. Ik heb hem ook wel eens op bed gelegd rond half 5, maar voor hij slaapt is het alweer half 6, en dan gaan we al bijna eten. Dus als iemand nog goede tips heeft...graag

(en anders doen we het gewoon zoals nu: we starten tegelijk met eten, maar ik geef Jurian al snel zijn yoghurt, en leg hem dan in bed, zodat mijn man en ik ons toetje samen op eten)
Hugo is ook doorlopend verkouden door het kdv.Ik merk het altijd tijdens vakanties. Dat is volgens mij de enige periode in het jaar dat hij niet verkouden is.
Hoe laat gaat Jurian normaliter slapen overdag? Hugo gaat rond 12.00 slapen ( voor die tijd heb ik al met hem gegeten) en is tussen 14.00 en 15.00 uur wakker. Hugo is rond 17.00 uur ook niet te genieten, doordat hij moe is. Ik eet daarom ook meestal samen met hem, omdat mijn man op zn vroegst rond 19.00 uur thuis is. Tegen die tijd is Hugo al gebadderd en ligt hij al op bed. In het weekend eten wij gewoon al om 17.00 uur en dan kan hij daarna lekker naar bed toe.