trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

esli
Kapitein
Kapitein

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor esli » 08 jan 2010 10:20

Ik vind de rembo collectie nog steeds wel leuk (heb ook maar weer even gekeken). Maar er zitten minder jurken tussen die echt heel bijzonder zijn voor mijn gevoel. En het is veel wit dit jaar, dat had ik niet en was toen volgens mij ook minder, maar daar kan ik me in vergissen.

O ik heb mijn jurk bij de bruidshoek in Leiden gekocht. Voor mensen in de buurt van Leiden vind ik dat ook wel een aanrader. Ze hebben nu zelfs nog ergens een 'dumpverkoop', maar dat duurt niet lang meer. Verder is tie niet heel goedkoop, maar wel heel veel keus en erg gezellig.

nonno
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor nonno » 10 jan 2010 12:20

Acire schreef:
Lalage schreef:
Acire schreef:Jaaaaaa, dat was heel leuk :D

Ik vond het zo leuk dat je bruidsmeisje een mini-kopie van je jurk had :-D

Zelf was ik indertijd erg gecharmeerd van de jurken van Rembo Styling en ben ook in een jurk van dat merk getrouwd :)

Hihi, dat jurkje was gemaakt door m'n moeder. Goed he? ;)
En ja, dat jij weg was van Rembo heb ik wel meegekregen. Kga gelijk weer eens op de site kijken wat ze voor 2010 bedacht hebben :)

Rembo Styling 2010 is zooo mooi!
:-oo
"zonder mannen aten we de hele dag moorkoppen"

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 jan 2010 15:02

LeChat schreef:En ik heb n.a.v. dit topic weer eens op de site van Anastasi gekeken en er stonden weer veel nieuwe foto's van echte bruiden op. Leuk hoor, echt van alles, van sommige jurken snap je niet dat iemand ze kiest, maar goed. Smaken verschillen duidelijk. :)

Haha! Ik sta er ook bij. En jij? #-o (ik weet niet hoe jij eruit ziet;))

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 10 jan 2010 17:03

Acire: K heb je gevonden ! Mooi hoor :D

En idd smaken verschillen, t zou anders ook wel saai worden :lol:

Li-tje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Li-tje » 10 jan 2010 23:17

Heeft iemand tips waar je heeeeeel snel (in 2 weken ongeveer :shock:) een trouwjurk kunt regelen? Ik heb Anastasi al gemaild, maar zijn er meer/nog snellere? Ben benieuwd!

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 11 jan 2010 06:45

De jurk door een kennis laten maken of bruidswinkels opbellen om te vragen of ze jurken in jouw maat hebben hangen die je mag kopen (en dus niet besteld hoeven worden, met 3 maanden levertijd enz).

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2010 08:52

ik zat op de site van anastasi te gluren.. zie ik ineens een foto van mn broer en schoonzus :lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 11 jan 2010 09:55

Li-tje schreef:Heeft iemand tips waar je heeeeeel snel (in 2 weken ongeveer :shock:) een trouwjurk kunt regelen? Ik heb Anastasi al gemaild, maar zijn er meer/nog snellere? Ben benieuwd!

Ik had mijn Rembo jurk van Marktplaats.

Ben wel benieuwd waarom je zo snel een jurk moet regelen. :)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 11 jan 2010 10:07

Li-tje schreef:Heeft iemand tips waar je heeeeeel snel (in 2 weken ongeveer :shock:) een trouwjurk kunt regelen? Ik heb Anastasi al gemaild, maar zijn er meer/nog snellere? Ben benieuwd!

Bij Assepoester in Arnhem hebben ze heel veel en krijg je de jurk direct mee. Voor snel op maat laten maken zul je wel even moeten overleggen, maar ik geloof wel dat het kan!
pobody's nerfect

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 11 jan 2010 11:36

Rembo styling heeft echt gave jurken! Ik heb er nog naar gekeken, maar vond het toch wel veel geld voor een jurk die ja maar één dag aan hebt. Liever geef ik een gezellig feest waar alle mensen die ik leuk vindt bij kunnen zijn :D
Ik zag toevallig mijn droomjurk toen ik in Leeuwarden aan het winkelen was met mijn moeder. Dat was nog in de zomervakantie. Er zat een bruidszaak in Leeuwarden die ging verhuizen naar een winkel in een andere stad, met een veel kleiner magazijn. Alle jurken uit het magazijn werden voor lage prijzen verkocht. Ik had een supermooie jurk gezien, het merk is Sincerity. De jurk was alleen niet mijn maat. Maar toen ik de jurk had gepast, vertelde de verkoopster dat de jurk zodanig ingenomen kon worden in mijn maat. Helemaal super dus! En nu, een paar maanden later hangt de jurk al klaar bij mijn ouders! Ik mag alleen niets aankomen, want dan pas ik de jurk niet meer :P

Verder zijn er nu veel dingen geregeld; fotograaf, stadhuis, kerk en dominee, receptie locatie en de feestlocatie. We zijn wezen eten met de ceremonie meesters om het een en ander te bespreken. Was erg gezellig trouwens :D In de voorjaarsvakantie wil ik op zoek naar een goede kapper die mijn haar leuk kan doen. Iemand nog tips voor een kapper in de buurt van Arnhem/Rheden? Komend weekend gaan we langs bij de bakker en de bloemist en daarna willen we nog iemand met een leuke auto vragen als chauffeur.
Dus, dat.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 jan 2010 11:50

Acire schreef:
LeChat schreef:En ik heb n.a.v. dit topic weer eens op de site van Anastasi gekeken en er stonden weer veel nieuwe foto's van echte bruiden op. Leuk hoor, echt van alles, van sommige jurken snap je niet dat iemand ze kiest, maar goed. Smaken verschillen duidelijk. :)

Haha! Ik sta er ook bij. En jij? #-o (ik weet niet hoe jij eruit ziet;))

Ja, ik had jou herkend :). Ik moet nog steeds een foto naar haar mailen :oops:, alleen is nu m'n 'oude' laptop ermee gestopt, gelukkig niet echt gecrasht, maar ik kan momenteel dus niet bij de digitale foto's... Hopeljik kan iemand ze overzetten op mijn nieuwe laptop.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 jan 2010 11:51

Kate Spade schreef:Ik had een supermooie jurk gezien, het merk is Sincerity.
Dat merk heeft inderdaad leuke jurken, ik had inspiratie opgedaan bij verschillende van hun modellen. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 jan 2010 12:44

Ik had van dat merk ook mijn jurk. Was wel een dure jurk maar ik heb er echt geen spijt van en nu bijna 2 jaar later staat hij nog steeds op de overloop op een paspop.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 11 jan 2010 13:40

@Kate Spade: kapper is best lastig he! Mijn schoonzus gaat vragen aan iemand uit de gemeente die wel goed is met haar en make-up etc. of die mij 's ochtends klaar wil maken. Ik heb kort haar, dat is in dit geval een voordeel. Als het doorgaat, wil ik gewoon een week van tevoren naar de kapper voor mooi model + kleurtje, en dan kan zij het op de dag zelf modelleren. Er hoeft verder geen poespas in voor mij, dus dat scheelt wel veel.
Edit: ik ga altijd naar de Team Kapsalon, waar je geen afspraak kunt maken. Maar ben er wel super tevreden over altijd, dus vandaar dat ik ook met dat kapperprobleem zit.
Leuk dat de rest allemaal wel lekker loopt! En fijn dat je de overdracht van het huis uit hebt kunnen stellen. Voor beide partijen prima als ik het zo lees.

Wij moeten echt eens vaart gaan maken. Afspraken maken met koster, dominee, feestlocatie en nog eens met de fotograaf om alles door te nemen. Verder de gastenlijst steeds definitiever maken (ik weet het, definitiever dan definitief kan niet, maar toch :P) en kaarten uit gaan zoeken etc. Pffff. Ik ben blij dat we voor de rest lekker veel op de CM's af mogen schuiven.

De vakantie (of huwelijksreis ;)) is wel zo goed als rond! :mrgreen:
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 jan 2010 15:44

LeChat schreef:
Kate Spade schreef:Ik had een supermooie jurk gezien, het merk is Sincerity.
Dat merk heeft inderdaad leuke jurken, ik had inspiratie opgedaan bij verschillende van hun modellen. :)

Ik wil als inmiddels ervaringsdeskundige ook wel wat er over zeggen. Ik vind Linea Raffaelli wel hele mooie jurken hebben. :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”