@Kate Spade: kapper is best lastig he! Mijn schoonzus gaat vragen aan iemand uit de gemeente die wel goed is met haar en make-up etc. of die mij 's ochtends klaar wil maken. Ik heb kort haar, dat is in dit geval een voordeel. Als het doorgaat, wil ik gewoon een week van tevoren naar de kapper voor mooi model + kleurtje, en dan kan zij het op de dag zelf modelleren. Er hoeft verder geen poespas in voor mij, dus dat scheelt wel veel.
Edit:
ik ga altijd naar de Team Kapsalon, waar je geen afspraak kunt maken. Maar ben er wel super tevreden over altijd, dus vandaar dat ik ook met dat kapperprobleem zit.Leuk dat de rest allemaal wel lekker loopt! En fijn dat je de overdracht van het huis uit hebt kunnen stellen. Voor beide partijen prima als ik het zo lees.
Wij moeten echt eens vaart gaan maken. Afspraken maken met koster, dominee, feestlocatie en nog eens met de fotograaf om alles door te nemen. Verder de gastenlijst steeds definitiever maken (ik weet het, definitiever dan definitief kan niet, maar toch

) en kaarten uit gaan zoeken etc. Pffff. Ik ben blij dat we voor de rest lekker veel op de CM's af mogen schuiven.
De vakantie (of huwelijksreis

) is wel zo goed als rond!