en?? hoe was het??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vin

Berichtdoor Vin » 07 feb 2004 17:52

meschianza schreef:En Vin stelt snachts hele diepzinnige vragen: rij nooit met hem mee naar huis. Heel mn hersens waren hyper-geactiveerd toen ik thuis kwam :? :mrgreen: :wink:

Je bedoelt toen ik vroeg of je extra benzine bij je had omdat ik overwoog zonder te komen staan? :mrgreen: :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: hoe was het?!

Berichtdoor Evelien » 07 feb 2004 17:56

charlie schreef:ik vond het echt wel gezellig, een ideale plek voor gezellig, maar ook rustig voor een goed gesprek...
Bedankt dat jullie de kaart voor Essiee wilden tekenen, ze zal het onwijs op prijs stellen!

ow, ik ben benieuwd naar de foto's! zijn die er al.. enne Tuppie: je bent niet boos meer he van het poolen?!

Bedankt he? :wink:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 feb 2004 17:58

Vin schreef:
meschianza schreef:En Vin stelt snachts hele diepzinnige vragen: rij nooit met hem mee naar huis. Heel mn hersens waren hyper-geactiveerd toen ik thuis kwam :? :mrgreen: :wink:

Je bedoelt toen ik vroeg of je extra benzine bij je had omdat ik overwoog zonder te komen staan? :mrgreen: :lol:

Ja hallo, weet je hoe confronterend dat is, dat iemand er niet rechtstreeks vanuit gaat dat ik! geen benzine bij me hebt. In mijn legertas gevuld met benodigdheden om het leven door te komen zit altijd een emmer benzine.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 07 feb 2004 17:59

meschianza schreef:
Vin schreef:

Ja hallo, weet je hoe confronterend dat is, dat iemand er niet rechtstreeks vanuit gaat dat ik! geen benzine bij me hebt. In mijn legertas gevuld met benodigdheden om het leven door te komen zit altijd een emmer benzine.

en een tube handcreme :mrgreen:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 feb 2004 18:13

butterfly schreef:
meschianza schreef:
Vin schreef:

en een tube handcreme :mrgreen:

OOOjaaaaa! DAt is ook nog een verhaal opzich!!!!!!
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 feb 2004 18:20

EVEN BIJ DE TOPIC BLIJVEN

Astra
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Fotoos

Berichtdoor Astra » 07 feb 2004 18:31

Heey,

Toffe fotoos!!

Groetjes Astra
:lol: :wink:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 feb 2004 18:41

Evelien schreef:EVEN BIJ DE TOPIC BLIJVEN

Jaaaa! dat doen we toch: we vertellen hoe het was!

:?

Vin

Berichtdoor Vin » 07 feb 2004 18:47

Evelien schreef:EVEN BIJ DE TOPIC BLIJVEN

bwhahahaha

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 07 feb 2004 18:56

Johan81 schreef:[quote="Evelien]Ligt het aan mij of worden er foto's weggehaald of verplaatst?

dat komt omdat als je reactie bij een foto plaats de foto naar voren wordt verplaatst :!:[/quote]

Ja inderdaad. Dan hoef je niet steeds alle foto's door te kijken of er een nieuwe reactie is. Toch?

Iedereen hartelijk dank voor de gezelligheid die ook Henk en ik mochten beleven aan de meeting. Bijzonder aangenaam verrast waren we vanwege het feit dat we door jullie in het zonnetje werden gezet. En voor degenen die het nog niet wisten: dat verlegen jongetje met het rode hoofd achter mijn linker schouderblad was Henk (gegroeid vanuit een flinke puist op diezelfde plek ).

Dankdankdank voor het kado!

Ik had een hele conference uit mijn hoofd geleerd maar door de emoties kwam dat er helaas niet van. Vandaar dat ik Omega opdracht heb gegeven om het woord te voeren. Het blijft natuurlijk behelpen maar er was helaas geen beter alternatief ;-) :mrgreen:

Danielluhhh

Berichtdoor Danielluhhh » 07 feb 2004 19:42

Jaja, je kletst je er weer mooi uit jij :P
Had dat nou gisteren gedaan :mrgreen:

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 07 feb 2004 20:13

Danielluhhh schreef:Jaja, je kletst je er weer mooi uit jij :P
Had dat nou gisteren gedaan :mrgreen:

Idd Dani :!: :!: :mrgreen:

wat wel opviel was dat henkie de rest van de avond ook niet veel meer zij :!: :?: :mrgreen: :mrgreen:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Reader
Moderator

Berichtdoor Reader » 07 feb 2004 21:19

Tsja, Henkie is familie van Willem. Dat was gisteravond weer duidelijk te zien.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 07 feb 2004 21:31

Ga jij nou maar topics doorlezen ;-) :lol:

Danielluhhh

Berichtdoor Danielluhhh » 07 feb 2004 21:44

*stelletje pestkoppen* :mrgreen:

geweldigggggggggggggggg :mrgreen:

Terug naar “Archief”