nee, niet gezien.
Als ik een film heb, ga ik niet eerst alle films screenen waar de des betreffende acteurs allemaal in gespeeld hebben, voordat ik de film ga kijken die ik werkelijk wilde gaan zien.
Moderator: Moderafo's
meisje20 schreef:maar een vloek ga ik toch niet herhalen...?
meisje20 schreef:Marnix schreef:?
Wat dan? Dat ben ik er nooit in tegengekomen. Heb je voorbeelden ofzo?
weet niet of deze vraag aan mij gericht is![]()
seizoen 6, cd 6, dat laura met almanzo gaat trouwen.
em_ma schreef:Zo zal ik niet naar een futuristische film gaan of een horrorfilm. Of naar een film als Bruce Almighty, daar kan ik ook echt de lol niet van inzien.
fem schreef:bruce almighty is een apologetische film. Geeft een antwoord op de vragen, "waarom verhoort God niet alle gebeden?" en "Waarom maakt God geen einde aan het lijden in de wereld?". Legt het principe van vrije wil ook goed uit. Die vragen zijn vragen waar veel niet gelovigen mee zitten.
henkie schreef:fem schreef:bruce almighty is een apologetische film. Geeft een antwoord op de vragen, "waarom verhoort God niet alle gebeden?" en "Waarom maakt God geen einde aan het lijden in de wereld?". Legt het principe van vrije wil ook goed uit. Die vragen zijn vragen waar veel niet gelovigen mee zitten.
Als dat al zo is dan hebben ze nu de verkeerde antwoorden gekregen op hun vragen.
henkie schreef:fem schreef:bruce almighty is een apologetische film. Geeft een antwoord op de vragen, "waarom verhoort God niet alle gebeden?" en "Waarom maakt God geen einde aan het lijden in de wereld?". Legt het principe van vrije wil ook goed uit. Die vragen zijn vragen waar veel niet gelovigen mee zitten.
Als dat al zo is dan hebben ze nu de verkeerde antwoorden gekregen op hun vragen.
fem schreef:henkie schreef:fem schreef:bruce almighty is een apologetische film. Geeft een antwoord op de vragen, "waarom verhoort God niet alle gebeden?" en "Waarom maakt God geen einde aan het lijden in de wereld?". Legt het principe van vrije wil ook goed uit. Die vragen zijn vragen waar veel niet gelovigen mee zitten.
not really
antwoord 1: omdat de verhoringen van iedereens gebeden in conflict zijn met elkaar en de mensen vaak zelf niet altijd weten wat het beste voor hen is en God wel
antwoord 2: omdat er vrije wil bestaat en die bestaat omdat er anders geen liefde kan bestaan en zie film.
naar mijn idee juiste antwoorden
fijn ook dat je een statement maakt en er vervolgens geen argumenten voor geeft, daarmee klink je of heel arrogant (mijn statement heeft geen argumenten nodig) of heel lui.
Race406 schreef:Daarbij: Een mens kan niet God uitbeelden. Gij zult geen beelden maken....
God is veel te heilig om op die manier in een film te worden neergezet!
Daarbij: De film was echt niet bedoeld om de vragen van (on)gelovigen te beantwoorden, maar puur als een komische film...
Race406 schreef:fem schreef:henkie schreef:
not really
antwoord 1: omdat de verhoringen van iedereens gebeden in conflict zijn met elkaar en de mensen vaak zelf niet altijd weten wat het beste voor hen is en God wel
antwoord 2: omdat er vrije wil bestaat en die bestaat omdat er anders geen liefde kan bestaan en zie film.
fijn ook dat je een statement maakt en er vervolgens geen argumenten voor geeft, daarmee klink je of heel arrogant (mijn statement heeft geen argumenten nodig) of heel lui.
Wel vreemd dat God wordt neergezet in een komische film, en die op een gegeven moment helemaal knettergek wordt van alle gebeden.
Niet echt zoals wij God kennen.....
Daarbij: Een mens kan niet God uitbeelden. Gij zult geen beelden maken....
God is veel te heilig om op die manier in een film te worden neergezet!
Daarbij: De film was echt niet bedoeld om de vragen van (on)gelovigen te beantwoorden, maar puur als een komische film...
fem schreef:not really
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten