Zelfs als je onregelmatig ongesteld bent kun je gewoon leren om naar je lichaam te kijken en de tekenen van een ovulatie. Want dan weet je ook dat je 14 dagen later ongesteld wordt.
Verder vind ik de opmerkingen over grote hoogte en dergelijke tamelijk spreken van zich beter voelen dan een ander. Meestal zijn dat juist de mensen die niets van anderen willen aannemen en het zelf allemaal wet denken te weten en anderen veroordelen. BAH! Het is zo makkelijk om anderen te veroordelen, maar misschien moeten die dames eerst eens leren om naar zichzelf te kijken voor de ze splinter bij een andere denken te moeten zien........
En dat jij annet, het niet met je moeder besprak lag denk ik gewoon aan hoe je relatie met je moeder was?
Ik heb dat ook niet van mijn moeder meegekregen. Die zei alleen: ohw, nou hier is maandverband en elke maand komt dat terug.
Pas in mijn opleiding voor kraamverzorgster heb ik geleerd dat er dingen met je lichaam gebeuren waardoor je weet wanneer er b.v. een ovulatie is. Zodat je ook vandaaruit weet dat je 14 dagen later ongesteld wordt.
Dat is ook de reden waarom wij dat ook gelijk aan onze dochters wel hebben geleerd. Zodat het heel gewoon is als je weet wanneer je ongesteld wordt, zeker als je b.v. op school zit. En zo wordt het ook je eigen.
En ja, wij hebben een tamelijk open relatie met elkaar, maar veroordeel ik daar anderen mee? Zeg ik dat wij dus beter zijn dan anderen? Of zeg ik: kijk eens hoe goed wij zijn?
Nee, dat denken jullie er zelf bij en er in te moeten lezen.
Maar dat zegt meer over jullie dan over mij, laat dat duidelijk zijn.
Maar blijkbaar mag je hier op dit forum geen eerlijk antwoord geven en moet je doen alsof je dom bent en met anderen mee praten.
Terwijl het mij toch logisch lijkt dat als er een vraag gesteld wordt die ander daar een duidelijk antwoord op wil en niet al die meepraat reactie,s