Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Bumba
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor Bumba » 11 nov 2009 18:49

Marin 5 schreef:@Liefje...

Je hebt helemaal gelijk :oops: :oops: :oops:
Heb het nog eens nagelezen :mrgreen:
Ik krijg toch wat last van bijwerkingen geloof ik of ik moet me het verbeelden , spierpijn in de schouder en duizelig jammer dat je zo slecht informatie kan vinden over de bijwerkingen.
Nou ja ik moet er maar niet zoveel bij nadenken anders krijg ik het niet Spaans maar Mexicaans benauwd.. :P

Ik heb een foldertje gekregen, met mogelijke, algemene bijwerkingen. Als algemene bijwerking staat inderdaad een stijve bovenarm, daarom willen ze prikken in de linkerarm, omdat de meeste mensen rechtshandig zijn. Mocht je linkshandig zijn, moest je dat voor het prikken melden, dan krijg je de prik rechts. Duizeligheid staat er niet bij trouwens.

Als je plotseling koorts krijgt of andere spontane reacties, moet je direct de huisarts waarschuwen. Ik heb nog steeds gelukkig nergens last van.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 nov 2009 09:48

Gister waren Matteo en ik het zat om binnen te zitten, omdat het regende.. dus laarzen aan.. en stampen maar..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kleddernat :lol:

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 nov 2009 10:09

Heerlijk toch? Leuke foto's.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 12 nov 2009 14:00

Bumba schreef:@Haai: Ik heb overigens begrepen dat borstvoeding alleen als vaccin dient wanneer je zelf wel de vaccinaties gaat halen, anders is Sylke niet beschermd tegen Mexicaanse griep.

Nee hoor, de kans is groot dat ik hier of daar ook wel wat oppak van de mex. griep en dus antistoffen aanmaak zonder die prik.

wb aanraken: bij mij is het gelukkig nooit gebeurd dat anderen zomaar aan mijn buik zaten, dat vind ik echt heel raar.
Als mensen Timon eens een aai over de bol geven vind ik dat niet zo'n probleem, Timon vindt die aandacht van anderen vaak nog wel leuk ook :wink:

@TJ: heerlijke foto's :D Ik heb altijd zo'n medelijden met kinderen die niet in de plassen mogen stampen van papa of mama.. Wat is er nou leuker dan tot achter je oren onder de bagger te zitten :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 12 nov 2009 16:06

Haai schreef:@TJ: heerlijke foto's :D Ik heb altijd zo'n medelijden met kinderen die niet in de plassen mogen stampen van papa of mama.. Wat is er nou leuker dan tot achter je oren onder de bagger te zitten :wink:

Prima, met laarzen en ná schooltijd 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 12 nov 2009 16:45

en in de zwembroek, want ik heb al genoeg was!
ja, dat is mijn mening dan he.....

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 13 nov 2009 10:06

En nu is Boudin ziek.. de juf belde dat hij had overgegeven in de klas, dus ben ik hem wezen halen. Hij klaagt over hoofdpijn, zere buik, hij hoest af en toe en temp is 38 nu. Blegh, ik word zelf ook beroerd van dat geziek en gehang :(
Maarja, tis gelukkig weekend, lekker rustig aan doen maar :)

Marin 5
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Marin 5 » 13 nov 2009 11:53

Jamilla ,
Hoe is het nu met Boudin?
Beterschap hoor!

Trijnje Johanna ,
Wat een leuke foto's zeg!
Zo laat je maar weer zien dat dit weer ook heel leuk kan zijn! :D

Mijn webkids blijven vanavond thuis ze willen niet meer een heel weekend in de 14 dagen naar hun vader , ook wel begrijpelijk natuurlijk op die leeftijd ze hebben hier ook hun eigen dingetjes.
1 nachtje vinden ze wel genoeg , helaas hun vader ook :(
Ik vind het niet erg hoor al is het wel lekker om evetnjes voor jezelf te hebben als je in je uppie oor 3 pubers zorgt en 36 uur per week werkt.
Verder hoor je mij niet klagen hoor ikk heb nu zomaar 3 dagen vrij joepie :lol: dus vandaa eerst maar eens huishouden , boodschappen doen en financien regelen 3 activiteiten waar ik niet van hou :( en die toch moeten gebeuren dan zijn ze maar weer klaar toch?

En o ja , je bent niet eigen baas IN eigen buik maar wel eigen baas OVER je eigen buik!! :wink:

Iedereen een fijne dag !

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 14 nov 2009 21:24

Redelijk lastig al die verschillende meningen over het inenten.

Wij hebben er voor gekozen om ons en ook Anna Sofie niet te laten inenten. We zijn eigenlijk nooit ziek en hebben een goede weerstand. Anna Sofie had 2 weken geleden 4 dagen lang boven de 40 koorts. Ze was toen wel echt ziek.

Ik weet niet hoe het afloopt na de inenting. Het zal best allemaal getest zijn, maar niet op langer termijn. (Denk aan de DES-dochters e.d. Dat voorbeeld gaf een arts)

@TJ: Leuke foto's. Mooi he hoe ze kunnen genieten van water, regen enz..

Maar even wat anders. Ons prinsesje heeft genoten van haar eerste verjaardag en wij ook.

Hieronder even foto's

Een loopfietsje gekregen en daar crost ze de hele dag op rond. (En gebruikt hem als opstapje om in de vensterbank en op de tafel te klimmen...)
Afbeelding

Zelfgemaakte taart (Ze is gek op dieren) Toen ik al de pinguins aan het maken was zat de dame te genieten hoor. Als er een neusje of oogje op de grond viel, razendsnel erop af en in de mond. Lang leve marsepein;-)
Afbeelding

En tja, wat zal ik met dat kaarsje doen...
Afbeelding
Time flies when you have none!

*Annette*
Majoor
Majoor

Refowebkids deel 9

Berichtdoor *Annette* » 14 nov 2009 21:56

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Anna Sofie! Alweer een jaar, wat gaat de tijd toch snel :shock:!
Mooi meisje! Erg leuk die taart, je bent super creatief bezig geweest :)! Zelf bedacht?
Wat de toekomst brengen moge........

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 14 nov 2009 22:07

Gefeliciteerd met de jongedame, sterretje! Wat een onwijs leuke taart had je gemaakt!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 nov 2009 08:22

@Sterretje: wat een ontzettend gave foto's. En nog gefeliciteerd met anna-sofie.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 nov 2009 17:24

gefeliciteerd met Anna Sofie, wat een prachtige taart :D geweldig !!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 15 nov 2009 19:48

Nog gefeliciteerd! :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 nov 2009 20:07

kwebbel schreef:gefeliciteerd met Anna Sofie, wat een prachtige taart :D geweldig !!!

Terug naar “Archief”