Berichtdoor Rule » 22 sep 2009 08:11
Heb ik al geprobeerd, maar heb nog geen goede no-cd patch kunnen vinden. Het probleem is dus dat ik BG Tutu speel(Baldur's Gate 1 in de Baldur's Gate 2 engine), en daar willen de gebruikelijke BG2 no-cd patches niet mee werken.
Zelf heb ik beide NWNs gespeeld. Het eerste deel viel mij ook zwaar tegen, op single-player gebied. Toch is het wel mijn favoriet, vanwege de mogelijkheden met de toolset en de DM Client. Je kan snel iets bouwen waar andere spelers van kunnen meegenieten. Met behulp van de DM Client en andere mogelijkheden die beschikbaar zijn, beheer je gewoon een module zonder problemen. NWN2 is op single-player gebied idd veel beter, vooral Mask of the Betrayer. Helaas was de toolset iets te geavanceerd voor mij om iedere week iets mee te kunnen bouwen.
Icewind Dale 2 heb ik even geprobeerd toen ik een collectie had gekocht, maar was er niet ver mee gekomen. Misschien dat ik die nog eens moet proberen als ik BGTutu niet aan de praat krijg. Moet ik met deel 1 beginnen, of is deel 2 meer aan te raden?
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.
I'm in the mood, the topic is right,
Move to the keyboard, we can type all night.