Moest om 2uur voor controle naar de tandarts.
Wist eigenlijk wel dat men verstandkies eruit moest, stond scheef en gaatje.
Tien over/kwart over 2 liep ik alweer naar buiten, zonder verstandkies.
Straks misschien wel pijnlijk, maar tot nu toe niets!
Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:Ik heb net 'n wortelkanaalbehandeling gehad, geloof ik ... Wat een dramaEerst de normale verdoving, begint ie te boren, ja hoor..ik voelde ales nog, nog 'n extra verdoving, die gelijk moest gaan werken, en ja hoor, weer werkte ie niet, nog eentje er bij, dachten we dat 't werkte, begon ie te prutsen in mn zenuw..Ow jekkie ik kon wel dor de grond gaan! vraagt ie hele leuk: voel je dit ofzo?.... GRRR JAAAA! Dus kreeg ik een verdoving ín de zenuw...Griebel dat wil je liever ook niet
Maar goed...Toen werkte 't aardig goed, nog niet helemaal super..Maar achteraf was 't niet gek dat 't pas na 4 injectie werkte, want het was een 'enorme' ontsteking volgens de tandarts..Ze hadden 4 jaar geleden voor 't latst zo'n erge ontsteking gezien
![]()
Vond ie raar dat ik nooit eerder last had gehad...Snap er weinig van, maar heb ook weinig dr in gevoeld, of ik vond het niet noemenswaardig!
Ansje schreef:Ik moet nog een afspraak maken. De verwijsbrief heb ik hier... Nu nog een goed moment afwachten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten