Excuus als ik me even ga voordoen als een reclame, maar heeft iemand hier wel eens gehoord van NVidia 3D Vision?

Samengevat, met behulp van een 3D Bril en een monitor die minimaal 120hz aankan, is het mogelijk om diepte te creëren tijdens het spelen. Door enkele toevallige omstandigheden heb ik deze een paar weken terug mogen aanschaffen. En eigenlijk, het enige dat ik kan zeggen is dat ik zwaar onder de indruk ben. Virtual Reality heb ik sinds mini-rule tijd al interessant gevonden, en 3D brillen zag ik altijd als een manier om de illusie op te wekken. En dit product levert eigenlijk precies wat ik toendertijd wou hebben.
Als je een recent spel speelt, zit je er
echt middenin. Half-Life 2's intro is zwaar creepy, en het is ongeloofelijk hoe het eruit ziet als je door City 17 loopt. L4D kan redelijke paniek-aanvallen geven als er een horde vijanden op je af komt rennen. Bij Might and Magic: DM lijkt de intro gemaakt te zijn om als demonstratie te functioneren voor het 3D-effect. Zodra het monster de stad aanvalt zie je het hout om je heen vallen, komen er rotsblokken recht op je af, en rennen er mensen echt langs je heen. En denk eraan, dit spel komt uit 2006, toen ze dit nog niet eens konden voorstellen.
Het grote nadeel is voornamelijk de prijs. Het is momenteel echt walgelijk duur, wat minder kan worden zodra het mainstream word. Ik moet bekennen dat ik dat in de komende paar jaar nog niet zie gebeuren, maar het is een zwaar indrukwekkende stukje techniek. Heeft iemand ervaring met dit product?