Vakanties 2009

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor liefie » 06 jul 2009 15:30

em_ma schreef:Voor aankomende zomer ben ik er nog niet helemaal uit.
Zit te denken aan Karpathos. Wie is daar weleens geweest? En hoe vond je dat?

Wij zijn 2 jaar geleden 15 dagen op Karpathos geweest een super eiland leuke dingen om te doen en erg goedkoop kwa eten etc.
Enige nadeel is dat het een vrij klein eiland is en dat je er echt met een groep heen moet anders heb je het erg vrij snel gezien.
Maar wij hebben er echt een SUPER tijd gehad....

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 06 jul 2009 15:35

liefie schreef:
em_ma schreef:Voor aankomende zomer ben ik er nog niet helemaal uit.
Zit te denken aan Karpathos. Wie is daar weleens geweest? En hoe vond je dat?

Wij zijn 2 jaar geleden 15 dagen op Karpathos geweest een super eiland leuke dingen om te doen en erg goedkoop kwa eten etc.
Enige nadeel is dat het een vrij klein eiland is en dat je er echt met een groep heen moet anders heb je het erg vrij snel gezien.
Maar wij hebben er echt een SUPER tijd gehad....

Klinkt goed! Ik ga met mn zusje en dan 8 dagen ong.
Wat mij nog beetje weerhoudt is dat het niet super groot is. Wij willen wel eea zien. Als we 4 of 5 dagen op pad kunnen dat is het goed.
En hoe toeristisch vonden jullie het op het eiland? Is het niet te rustig?
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jul 2009 15:44

nee het is niet te rustig. Wij hebben er leuke dingen gedaan jeep safari dan zie je heel veel van het eiland en het is behoorlijk heftig maar echt super leuk. We hebben een stranden tocht gedaan met een boot was ook super zie je veel mooie plaatsen en een bbq waar je je ogen uitkijkt. Wij zijn naar Olympos geweest is helemaal tegen de berg opgebouwd en wordt echt nog geleeft zoals vroeger (krijg je rondleiding en kun je zelf rondlopen)
wij hebben een griekse avond gehad met allemaal plaatselijk eten. De hoofdstad is erg leuk om dagje te vertoeven. Scooter huren en dagje rondrijden is erg leuk. Ook zijn we nog een dagje met de bus weggeweest langs allemaal oude gebouwen enz wordt veel over het leven en wonen op karpathos verteld. En meer kan ik zo even niet bedenken. Maar 8 dagen is goed te doen met zijn 2en hoor en niet te stil hoor maar het is niet zoals op kreta of rhodos.

nog wat vergeten je kan ook een dagje gaan snorkelen,quad huren, of een dagje naar rhodos met de veerboot.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 06 jul 2009 15:49

liefie schreef:nee het is niet te rustig. Wij hebben er leuke dingen gedaan jeep safari dan zie je heel veel van het eiland en het is behoorlijk heftig maar echt super leuk. We hebben een stranden tocht gedaan met een boot was ook super zie je veel mooie plaatsen en een bbq waar je je ogen uitkijkt. Wij zijn naar Olympos geweest is helemaal tegen de berg opgebouwd en wordt echt nog geleeft zoals vroeger (krijg je rondleiding en kun je zelf rondlopen)
wij hebben een griekse avond gehad met allemaal plaatselijk eten. De hoofdstad is erg leuk om dagje te vertoeven. Scooter huren en dagje rondrijden is erg leuk. Ook zijn we nog een dagje met de bus weggeweest langs allemaal oude gebouwen enz wordt veel over het leven en wonen op karpathos verteld. En meer kan ik zo even niet bedenken. Maar 8 dagen is goed te doen met zijn 2en hoor en niet te stil hoor maar het is niet zoals op kreta of rhodos.

nog wat vergeten je kan ook een dagje gaan snorkelen,quad huren, of een dagje naar rhodos met de veerboot.

Owww dat moeten we ons zeker kunnen vermaken.
Ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij, maar zoiets als Lloret daar houden we niet van.
Jeepsafari heb ik in Turkije gedaan, dat is echt heel erg leuk!

Nou ik ga mn zusje proberen over te halen. Bedankt! :wink:

HEERE, leer mij Uw weg

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jul 2009 15:52

Haha oke! Jeepsafari was echt super af en toe over de meest onbegaanbare wegen en met 4 wielen van de grond was echt een suc6.
Als je gaat in elk geval een super leuke vakantie toegewenst.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 06 jul 2009 15:54

liefie schreef:Haha oke! Jeepsafari was echt super af en toe over de meest onbegaanbare wegen en met 4 wielen van de grond was echt een suc6.
Als je gaat in elk geval een super leuke vakantie toegewenst.

Ja, het is soms te avontuurlijk... Wij zaten in de jeep en toen zei onze vriendin dat de remmen het niet goed deden. :lol:

Jullie ook een fijne vakantie, waar gaat jullie reis heen?

HEERE, leer mij Uw weg

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jul 2009 16:01

Wij hebben nog helemaal geen plannen zijn nog aan het verbouwen en het huis moet buitenom geschilderd worden maar we willen nog wel gaan.
Maar zoals andere jaren wordt het een last minut vinden wij zelf leuker ik denk kroatie of weer griekenland. Al hebben wij pas eind augustus begin september vakantie.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jul 2009 17:50

wij hebben de maand september tot onze vakantie gebombardeerd binnen onze kerkelijke activiteiten. Dus dan kunnen we zo in de auto/vliegtuig etc. stappen en op vakantie gaan. Niks geen geregel om iets te ruilen.

Misschien wordt het een weekje schotland.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jul 2009 17:53

evelien zouden jullie nu nog naar Canada gaan of heb ik dat mis?

Schotland moet erg mooi zijn!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jul 2009 08:51

liefie schreef:evelien zouden jullie nu nog naar Canada gaan of heb ik dat mis?

Schotland moet erg mooi zijn!

wij gaan in juni 2010. September werd te duur en was niet handig, we willen op fam. bezoek en de fam. is dan net in nederland en gaan dan ook toeren in europa. Dus dan hebben we er niets aan. En eigenlijk zouden we in juni dit jaar naar Canada gaan maar toen kreeg m'n man geen vrij.

Mijn man is weleens in schotland geweest. En we gaan een weekje dus....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 jul 2009 18:59

en wij zijn weer terug, pfff wat gaat dat hard :shock: de was is alweer bijna weggewerkt, tassen zijn uitgepakt op een paar plastic tasjes na. Brutus krijgt weer de volle aandacht, kan m er nog niet uithalen want de bol waarin hij rolt ligt bij de buurvrouw die op vakantie is.... verder heerlijk weer gehad en lekker wezen relaxen!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 jul 2009 13:00

Yeah ik ga maandag...
Zin in!!!

Iemand nog tips wat je in Italie (rond Bergamo, Milaan, Como-meer) moet doen??
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

bommetje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bommetje » 19 jul 2009 14:19

ik ga in september naar Praag

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 jul 2009 15:09

Wij weten nog niet of we op vakantie gaan. Maar we zitten wel een beetje rond te kijken voor Bulgarije iemand daar weleens geweest?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 jul 2009 16:10

Wij hebben besloten niet naar Italie of Kroatie te gaan :( Zeer waarschijnlijk kopen we een nieuw huis, en daar moet erg veel in vernieuwd en verbouwd worden. Al kost het kamperen zelf niet zo heel veel, de reis erheen en terug kost ook niet niks.
Dus hebben we besloten het naar volgend jaar te schuiven. Ik heb net een kampeerplek geboekt in de duinen van Texel. Dus wij gaan een weekje Texel verkennen. Nu nog lekker weer, en we missen Italie niet eens ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”