liefie schreef:nee het is niet te rustig. Wij hebben er leuke dingen gedaan jeep safari dan zie je heel veel van het eiland en het is behoorlijk heftig maar echt super leuk. We hebben een stranden tocht gedaan met een boot was ook super zie je veel mooie plaatsen en een bbq waar je je ogen uitkijkt. Wij zijn naar Olympos geweest is helemaal tegen de berg opgebouwd en wordt echt nog geleeft zoals vroeger (krijg je rondleiding en kun je zelf rondlopen)
wij hebben een griekse avond gehad met allemaal plaatselijk eten. De hoofdstad is erg leuk om dagje te vertoeven. Scooter huren en dagje rondrijden is erg leuk. Ook zijn we nog een dagje met de bus weggeweest langs allemaal oude gebouwen enz wordt veel over het leven en wonen op karpathos verteld. En meer kan ik zo even niet bedenken. Maar 8 dagen is goed te doen met zijn 2en hoor en niet te stil hoor maar het is niet zoals op kreta of rhodos.
nog wat vergeten je kan ook een dagje gaan snorkelen,quad huren, of een dagje naar rhodos met de veerboot.
Owww dat moeten we ons zeker kunnen vermaken.
Ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij, maar zoiets als Lloret daar houden we niet van.
Jeepsafari heb ik in Turkije gedaan, dat is echt heel erg leuk!
Nou ik ga mn zusje proberen over te halen. Bedankt!