Spons schreef:Beun schreef:Ik las trouwens vandaag in Israël Aktueel wat voor foute stanpunten Obama heeft ten aanzien van Israël. Weer een stomme fout van de Amerikanen. Ze hadden die vent nooit in het zadel moeten helpen. Ik had liever die calculerende b!tch gehad ipv deze liberale hangjas. Bush was dan wel een exotische vogel maar hij wel hele goeie dingen waar ik achter stond: o.a. zijn voor Israël! Dat wordt nog wel eens vergeten als de Bush klinkt. En dan dit: Bush kwam meer op voor de Christelijke normen en waarden daar (de VS), als Balkenbende hier. Ik heb gezegd!
Israel is niet heilig in hun daden en doen, dat waren ze in de bijbel ook bepaald niet, God moest diverse keren straffen dmv oorlogen of plagen. Zowel Israel als de Palestijnen houden zich niet aan de afspraken van de VN. Ooit komt dat goed hoop ik !
Dankzij Meneer Bush is er veel Ellende over de wereld gekomen door zijn buitenlandse beleid. Obama kan dingen niet in zijn eentje breken, er is ook nog zoiets als een parlement enzoHij kan wel een andere koers inslaan, Ik denk dat hij heel verantwoordelijk is, ten opzichten van zijn eigen mensen maar ook ten opzichte van andere landen, Hij wees bv de afrikaanse landen op hun eigen verantwoordelijkheid en dat corruptie hen niet zal helpen en dat dat juist Investeerders weg doet blijven.
Goed, over Bush vs. Obama zou je nog kunnen discussiëren. Israël vind ik een ander verhaal. Het is wat mij betreft alleen aan God om Israël te straffen voor z'n fouten. Dat is dus niet aan mensen! Bovendien zijn mensen onbarmhartig. Kijk maar naar de manier waarop het spelletje "Israël pesten" al decennia lang overeind wordt gehouden. Door de hele wereldgemeenschap! De hele wereldgemeenschap is vijandig! De hele wereldgemeenschap is hier bezig met een geestelijke strijd. Ten diepste tegen God zelf! Ook die slappe schouders daar in Den Haag! Zelfs Amerika speelt soms een smerig spelletje met Israël! GROTE SCHANDE!!! Weet je, kijk de film Munich maar eens... Dan weet je wat ik bedoel...