Moderator: Moderafo's
linde schreef:ik ging samen met rafaell naar opwekking en daar hadden we afgesproken met abdijbiertje...we waren wat laat en gingen snel door naar een lezing, maar abdijbiertje had door iemand plaatsen vrij laten houden in de tent...
wij naar binnen en voorgesteld aan die persoon, ik had gelijk zoiets van oops die is wel leukUiteindelijk nog een dag gegaan terwijl k dat helemaaaaal niet van plan was
hij zei iets over dat ik hem niet zou kunnen vinden op hyves en uiteraard had k m zo gevonden, toegevoegd en een dag later had ik een lang privé bericht waar ik eigenlijk best van schrok
wat berichten heen en weer gestuurd, msn uitgewisseld, tot diep in de nacht gemsnt om vervolgens tot de conclusie te komen dat we die woensdag erna wel wat konden gaan drinken in Zwolle samen met abdijbiertje(ze zijn klasgenoten) omdat we daar tegelijk allemaal zouden zijn.
de avond van tevoren vroeg hij mn nummer en smste hij dat ik hem hier op kon bereiken als ik me nog bedacht, nou dat deed ik uiteraard niet dat bedenken en dat heb k ook maar terug gesmst.
Een week later hadden we samen een date in scheveningen waar het allemaal wel duidelijk werd...ik vond dat ie het wel moest vragen en dat deed ie een week lateren nog steeds gelukkig samen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten