Ha Laurina,
Het kostte ditmaal wederom enorm veel hersensaktiviteit en energie om jou toch van een goed en doordacht antwoord te voorzien.
Toch denk ik dat we tot een goede oplossing zijn gekomen!
We zijn ditmaal uitgegaan van het poldermodel, oftewel een compromis.
Afrika- Nederland. Het is ons niet duidelijk waar in Afrika, maar we zijn uitgegaan van midden-Afrika dan zitten we redelijk goed denk ik.
Als Afrika niet naar Nederland komt, en Nederland niet naar Afrika gaat, dan moeten we een tussen weg zien te vinden. Of liever gezegt een plaats of land ertussen in waar jij met je Afrikaanse vriend kan trouwen en heel veel kinderen hoopt te baren.
Ik weet niet of je van aapjes hou, niet om op te eten maar om te zien hoe ze leven en 'bewegen'.
Je vriend denk ik wel, door die apen moet hij mischien wel een soort thuisgevoel krijgen, jungle enzo, maar jij moet dat ook!
Winkelen en school voor je ap$#@, pardon kindjes.
Wij dachten aan Gibraltar! Laten nu toevallig onze bankrekenigen van de Dr.Love praktijk ook via Gibraltar (naar Zwitserland) lopen en ook een paar postbus bv'tjes van onze praktijk.
Misschien zou jij daar ons kunnen helpen met evt. zaken die we daar afhandelen als tussenpersoon dan. Wil je dat dan sturen we je geen rekening van de door ons gemaakte kosten. Je mag gebruik maken van onze villa daar, is dat niet fijn?
wat info over Gibraltar, Nederlands en Afrikaans zijn de voertalen en het is een heel mooi groen eiland en totaal niet rotsachtig!
succes
Geachte Columbus,
Hartelijk dank voor uw antwoord en ik vindt het erg vriendelijk aangeboden dat ik in Gibraltar gebruik mag maken van de villa van de Dr. Love praktijk.
Helaas voel ik er niet veel voor. Alleen naar zo'n vreemd land, ik denk dat ik me erg eenzaam zal voelen

Ik heb overlegd met mijn vriend en die wil het ook niet. Hij zegt dat hij zich ook zonder mij prima vermaakt.

Zal hij dan toch een ander hebben......
Ik weet het niet zeker, maar misschien verlangde ik toch wel meer naar het warme land dan naar hem

Ik blijf toch maar hier wonen, want ik kan mijn familie en vrienden ook niet missen
Hartelijk bedankt voor uw adviezen en uw meedenken in deze lastige kwestie
Met vriendelijk groet,