Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 29 jan 2004 23:07

Daphne schreef:Oké dr. Columbus, kan ik gelijk een paar nachies reserveren? :mrgreen: :lol:
Maarruh, wie is die derde persoon? :wink: Niet mn aanstaande schoonmoeder, hoop ik! :x

Hallo! Dapne!

Je bent nog niet getrouwd!! Je kan niet zomaar met Ba Mi samen in het bubbelbad zonder begeleiding!
Ik dacht meer aan Dr.Vin, als toezichthouder, maar ik weet niet of die kan.
AHuibers is misschien ook wel geinterreseerd! :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 29 jan 2004 23:11

Kan dat niet eens dokter Columbus? :cry:
Dat vind ik toch wel errug jammer hoor! :roll:
Ik had een ander advies verw8! :lol:
Ennuh... andere mannetjes erbij mag wel? :? :wink:
Tssss.... neej, Col, dat vind ik niet zo prettig, als er anderen bij zitten... :oops:
Helaas... gaat ook niet door... :wink:
Afbeelding

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 29 jan 2004 23:41

Ik lach me rot! Reformatorische Chickendales!!
Hoe verzin je het????????????? :lol: :D :mrgreen:
Ik zou haast een probleempje gaan posten..... :wink:

Vin

Berichtdoor Vin » 29 jan 2004 23:50

Ik dacht meer aan Dr.Vin, als toezichthouder, maar ik weet niet of die kan

Ik ben bang dat mijn privé omstandigheden het mij niet meer toelaten om als toezichthouder in bubbelbaden te zitten. :oops:

*gaat zelf een privé bubbelbad uitzoeken*

We hebben dus een vacature.

Ik ben uiteraard nog wel als consulent voor jullie vragen bereikbaar.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 jan 2004 00:01

Renee schreef:Ik lach me rot! Reformatorische Chickendales!!
Hoe verzin je het????????????? :lol: :D :mrgreen:
Ik zou haast een probleempje gaan posten..... :wink:

Ja Dr.Vin en ikzelf Renee! :mrgreen:

Zie je ons al gaan? :P
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Vin

Berichtdoor Vin » 30 jan 2004 00:05

Misschien plaats ik binnenkort wel een foto met mij in Chickendale outfit om een beetje te stimuleren dat we ingehuurd worden. 8)

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 30 jan 2004 00:27

woos, crisis :oops: :mrgreen:

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 30 jan 2004 10:14

Het lijkt mij toe dat t hier nu een beetje off-topic gaat 8)
Bovendien bemerk ik bij mijzelf toch enige weerstand om mijn problemen voor te leggen aan een terlenkabroek en een scheiding rechts... :cry:

Laurina
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Laurina » 30 jan 2004 12:30

Ha Laurina,

Het kostte ditmaal wederom enorm veel hersensaktiviteit en energie om jou toch van een goed en doordacht antwoord te voorzien.
Toch denk ik dat we tot een goede oplossing zijn gekomen!

We zijn ditmaal uitgegaan van het poldermodel, oftewel een compromis.

Afrika- Nederland. Het is ons niet duidelijk waar in Afrika, maar we zijn uitgegaan van midden-Afrika dan zitten we redelijk goed denk ik.

Als Afrika niet naar Nederland komt, en Nederland niet naar Afrika gaat, dan moeten we een tussen weg zien te vinden. Of liever gezegt een plaats of land ertussen in waar jij met je Afrikaanse vriend kan trouwen en heel veel kinderen hoopt te baren.

Ik weet niet of je van aapjes hou, niet om op te eten maar om te zien hoe ze leven en 'bewegen'.
Je vriend denk ik wel, door die apen moet hij mischien wel een soort thuisgevoel krijgen, jungle enzo, maar jij moet dat ook!
Winkelen en school voor je ap$#@, pardon kindjes.

Wij dachten aan Gibraltar! Laten nu toevallig onze bankrekenigen van de Dr.Love praktijk ook via Gibraltar (naar Zwitserland) lopen en ook een paar postbus bv'tjes van onze praktijk.

Misschien zou jij daar ons kunnen helpen met evt. zaken die we daar afhandelen als tussenpersoon dan. Wil je dat dan sturen we je geen rekening van de door ons gemaakte kosten. Je mag gebruik maken van onze villa daar, is dat niet fijn?

wat info over Gibraltar, Nederlands en Afrikaans zijn de voertalen en het is een heel mooi groen eiland en totaal niet rotsachtig!

succes

Geachte Columbus,

Hartelijk dank voor uw antwoord en ik vindt het erg vriendelijk aangeboden dat ik in Gibraltar gebruik mag maken van de villa van de Dr. Love praktijk. :)

Helaas voel ik er niet veel voor. Alleen naar zo'n vreemd land, ik denk dat ik me erg eenzaam zal voelen :? Ik heb overlegd met mijn vriend en die wil het ook niet. Hij zegt dat hij zich ook zonder mij prima vermaakt. :cry: Zal hij dan toch een ander hebben...... :cry: :cry:
Ik weet het niet zeker, maar misschien verlangde ik toch wel meer naar het warme land dan naar hem :oops: Ik blijf toch maar hier wonen, want ik kan mijn familie en vrienden ook niet missen :?

Hartelijk bedankt voor uw adviezen en uw meedenken in deze lastige kwestie :lol:

Met vriendelijk groet,

Doortje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Doortje » 30 jan 2004 16:16

Geachte doctoren,

Ik zit met een heeel groot probleem en ik weet niet meer wat ik moet doen. :cry: Jullie zijn zo knap, misschien dat jullie mij kunnen helpen?
Er is een hele lieve jongen die mij ook heel lief vindt :oops: :oops: maar hij denkt dat ik met hem wil, maar dat wil ik niet :oops:
Nu krijg ik heel veel kadootjes van hem, bijna elke week wel, maar dat wil ik niet, want ik wil niks met hem :? Maar ik vind het zo zielig om dat tegen hem te zeggen, want hij is zo lief :oops: en straks gaattie nog huilen :cry:

Weten jullie wat ik moet doen? Help me alstublieft!!

Met vriendelijke groeten,
Doortje

Vin

Berichtdoor Vin » 30 jan 2004 16:37

Doortje schreef:Geachte doctoren,

Ik zit met een heeel groot probleem en ik weet niet meer wat ik moet doen. :cry: Jullie zijn zo knap, misschien dat jullie mij kunnen helpen?
Er is een hele lieve jongen die mij ook heel lief vindt :oops: :oops: maar hij denkt dat ik met hem wil, maar dat wil ik niet :oops:
Nu krijg ik heel veel kadootjes van hem, bijna elke week wel, maar dat wil ik niet, want ik wil niks met hem :? Maar ik vind het zo zielig om dat tegen hem te zeggen, want hij is zo lief :oops: en straks gaattie nog huilen :cry:

Weten jullie wat ik moet doen? Help me alstublieft!!

Met vriendelijke groeten,
Doortje

Lieve Doortje,

Er zit niets anders voor je op meid. Wees eerlijk. Juist als je hem zo lief vind verdiend hij het dat je duidelijk bent. Misschien doet het nu pijn maar anders later nog veel meer. Ik kan het niet makkelijker voor je maken, misschien helpt het dat je de kadootjes gewoon mag houden. :D

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 31 jan 2004 03:23

Laurina schreef:

Hartelijk bedankt voor uw adviezen en uw meedenken in deze lastige kwestie :lol:

Met vriendelijk groet,

Waaruit blijkt dat het eerste advies tevens het beste advies was :D

sterkte Laurina

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 31 jan 2004 03:33

Renee schreef:Het lijkt mij toe dat t hier nu een beetje off-topic gaat 8)
Bovendien bemerk ik bij mijzelf toch enige weerstand om mijn problemen voor te leggen aan een terlenkabroek en een scheiding rechts... :cry:

Oké, de scheiding gaat naar links dan :mrgreen:

Je bent wel snel tevreden heur! :wink:

Jo met de banjo
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jo met de banjo » 31 jan 2004 15:03

En als ik 'm nou in het midden wil? :lol: Want ik leg mijn problemen :? niet voor aan iemand met een scheiding naar links. :P

Jo met de banjo
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jo met de banjo » 31 jan 2004 15:04

Niet dat ik liefdesproblemen heb hoor, :) maar mocht ik ze eens krijgen..................... :oops:

Terug naar “Archief”