Omdat ik in Utrecht studeerde volgde ik daar ook cathechisatie. het 2e seizoen kwam er ineens een interessante jongen bij.
Iets in me trok hem aan, maar verder dan véél naar hem kijken kwam het eigenlijk niet. Heel af en toe spraken we nog kort na, maar omdat m'n huisgenoten altijd snel weg wilden, ging ik weer met ze mee.
Toen het seizoen voorbij was had hij me (via een andere jongen van cath.) opgezocht op hyves en zo krabbelden we wat heen en weer. Later werden er ook steeds langere mails gestuurd en msnden we wat af, zelfs tot diep in de nacht.
Maar in die tijd zagen we elkaar dus nooit..
Op een bepaald moment msnde ik dat ik zin had in een roseetje maar de fles niet open kon krijgen. Hij reageerde daarop door te zeggen dat ik, als ik iets dichterbij woonde, dat roseetje wel bij hem kon komen drinken.
Niet van gekomen natuurlijk (vond het veel te eng

), maar toen ik op een gegeven moment een nieuwe kurkentrekker had gekocht moest ik dat toch even melden, mét de mededeling dat hij wel een roseetje kon komen drinken.
Daar ging hij op in, en zo spraken we een poosje later af.
Die avond hebben we heeeel lang gepraat (en uiteindelijk moesten we haasten zodat hij de laatste trein kon halen..). We spraken die week daarna weer af, omdat het zo gezellig was.
De volgende dag spraken we op msn en toen hadden we het over de dag ervoor. Dat leidde er toe dat hij 's avonds om half 11 de trein nog nam naar mij toe...
Vanaf dat moment zijn we onafscheidelijk, hoewel het nog even duurde voor het officieel wat was. Inmiddels zijn we bijna 2 jaar samen en nog altijd erg gelukkig

(sorry, lang verhaal..)