sexy voelen mag (ja of nee)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meisje20
Luitenant
Luitenant

Re: sexy voelen mag (ja of nee)

Berichtdoor meisje20 » 14 apr 2009 20:57

happy mom als jij ze het nu ff verteld weet ik zeker dat ik niks vergeet. maar ik zal het proberen en als ik dingen vergeet moet je het maar aanvullen happy mom. we hebben ook zoveel gezegd :wink:

ik had van refoweb verwacht dat het een reformatorische site was, waar werd gekeken vanuit geloofs/bijbels opzicht. al snel werd me duidelijk dat dat niet het geval was. en dat geeft opzich niet. en inderdaad ik voelde me door sommige behoorlijk aan gevallen, dat ik zelfs de moeite niet meer nam er serieus op in te gaan.. mijn fout :oops:

over sexy voelen ja of nee.
als ik het woord sexy hoor is het eerste wat in me opkomt verleidelijk en uitdagend. als mensen die zich in een net setje kleding sexy voelen (en niks verleidelijks en uitdagend aan is) vind ik dat vrouwelijk voelen. dus ik vind sexy kleden niet goed. en sexy voelen ligt er aan wat je met dat gevoel doet?

ik hoop dat het voor jullie duidelijk is. ik had er erg spijt van dat ik het topic hierover geopent had. als ik dit allemaal geweten had.... :oops:
ik wil jullie mijn exuus aanbieden voor dit alles.
en die uitroeptekens is voor mij automatisme dus...

liefs meisje20

(happy mom dingen vergeten??)
Gods geduld is groot maar niet oneindig

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 14 apr 2009 21:21

*Ik had hier eerst wat commentaar op meisje20 staan, maar ik moet toegeven dat dat totaal voorbij ging aan de boodschap van haar bericht*

** meisje20, ik zou je willen aanmoedigen om een bijdrage te blijven leveren!
Laatst gewijzigd door cire op 14 apr 2009 23:07, 3 keer totaal gewijzigd.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 14 apr 2009 21:25

Ja, dat heb ik dus ook... Op mij komt het over, zoals ik al eerder postte, dat jij vindt dat jij als enige een christelijke/reformatorische mening hebt. Je hebt echter niet in de gaten, dat onze meningen evengoed christelijk zijn...
Afbeelding

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 14 apr 2009 21:31

Mensen, kan dat gezeur over zijn? Er geeft hier iemand aan dat ze het fout heeft gedaan en vervolgens blijft iedereen janken er over.

Nog een leuke waar over door gegaan kan worden "wie/wat is christelijk?"
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 14 apr 2009 21:35

meisje20 schreef:ik wil jullie mijn exuus aanbieden voor dit alles.

Geaccepteerd!! d:)b
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 14 apr 2009 22:02

Harm-J schreef:

Geaccepteerd!! d:)b

:jaknikken:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 14 apr 2009 22:41

Speedy schreef:Mensen, kan dat gezeur over zijn? Er geeft hier iemand aan dat ze het fout heeft gedaan en vervolgens blijft iedereen janken er over.

Nog een leuke waar over door gegaan kan worden "wie/wat is christelijk?"

Je hebt gelijk. Ik haakte in op 1 zin in plaats van de boodschap van het bericht.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 apr 2009 08:37

Haha nou dat is ook wel weer heftig ;) Maar prima hoor. Je hebt wel direct een vuurdoop gehad zo op het forum.
Maar ik zou je net als Cire aan willen moedigen om mee te blijven doen!
Als we van alle kanten rekening houden met elkaar, moet dat toch leuk zijn :)
En houd er inderdaad rekening mee dat er ook bínnen christelijk NL erg veel verschillen van mening, opvatting en manier van leven zijn.
pobody's nerfect

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 15 apr 2009 09:19

meisje20 schreef:over sexy voelen ja of nee.
als ik het woord sexy hoor is het eerste wat in me opkomt verleidelijk en uitdagend. als mensen die zich in een net setje kleding sexy voelen (en niks verleidelijks en uitdagend aan is) vind ik dat vrouwelijk voelen. dus ik vind sexy kleden niet goed. en sexy voelen ligt er aan wat je met dat gevoel doet?

liefs meisje20

Geaccepteerd hoor. Ik reageerde ook niet helemaal netjes op jou, dus daarvoor ook mijn excuses.

En zo zie je maar hoe makkelijk het is langs elkaar heen te praten als je verschillende ideeen hebt bij bepaalde woorden. Wat jij onder sexy verstaat, versta ik daar helemaal niet onder. Het eerste wat er in mij opkomt is namelijk: "je lekker in je vel voelen" vandaar de verwarring.

Kunnen we je vraag dan opnieuw verwoorden tot "Verleiden mag, ja of nee?" Dan denk ik ook dat de neuzen wat meer dezelfde kant op zullen staan :wink:
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

DesertRose

Berichtdoor DesertRose » 15 apr 2009 13:47

ik ruik "nee"

of nog een leuke vraag, mag je flirten als je een relatie hebt?

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 15 apr 2009 15:06

allemaal hartelijk dank voor jullie positieve reacties.
was al bang dat jullie me in het hokje van irritante personen hadden geplaatst :oops:
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 apr 2009 15:15

meisje20 schreef:allemaal hartelijk dank voor jullie positieve reacties.
was al bang dat jullie me in het hokje van irritante personen hadden geplaatst :oops:

Welnee, we zijn hier wel wat gewend ;) (geintje..)
pobody's nerfect

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 15 apr 2009 16:00

DesertRose schreef:ik ruik "nee"

of nog een leuke vraag, mag je flirten als je een relatie hebt?

Hoi DesertRose, ik heb even wat omschrijving van het 'flirten' opgezocht uit twee verschillende bronnen.

In de Van Dale staat flirten omschreven als "hofmakerij van voorbijgaande aard". Maar flirten is meer dan vrijblijvend een ander of elkaar het hof maken. De definitie van Wikipedia komt al meer in de buurt: "Flirten is een vorm van communicatie tussen mensen waarin met sensualiteit wordt gespeeld of seksuele interesse wordt getoond". Flirten is een manier om te communiceren, maar heeft zeker niet altijd 'verleiden' als doel. Flirten kan allerlei soorten interactie omvatten: een gesprek, oogcontact of aanraking, maar ook e-mail, telefoon of sms. Je speelt met sensualiteit, waardoor je ander mensen beïnvloedt. Flirten is luchtig: speels, zonder verwachtingen, eisen of ernstige bijbedoelingen. Als een flirt niet beantwoord wordt is er niets verloren.

Flirten is laten merken dat je een ander aantrekkelijk vindt door lichaamstaal en opmerkingen. Het is een onschuldig seksueel spelletje. Soms doen mannen en vrouwen het gewoon voor de lol, maar het kan ook het begin zijn van een relatie. Want als de ander positief reageert, is de eerste stap gezet. Als je graag een relatie wilt, moet je dit spel leren spelen.
Het leuke van flirten is dat je zonder risico kunt laten merken dat je de ander ziet zitten. Als de aantrekkingskracht niet wederzijds is, krijg je geen reactie, maar hoef je je niet afgewezen te voelen.

Ik weet niet hoe jij er tegenaan keek voor je deze vraag stelde, maar ik vind het vreemd om te flirten met een ander als je een relatie hebt. Ik moet zeggen dat ik totaal geen behoefte heb aan dat soort gedrag. Kortom, het beginstadium van vreemdgaan. :-k Daarnaast heb je ook het 'zakelijk flirten' maar ik neem aan dat je dit niet bedoeld.
De natuur kent het geheim en glimlacht.

happy mom
Mineur
Mineur

Berichtdoor happy mom » 15 apr 2009 20:11

heej meisje20.

je hebt goed verwoord nu wat je bedoelt hor.
Ik vind het wel mooi verwoord met 'vrouwelijk voelen' i.p.v het woord sexy.
Ik bedoel precies hetzelfde als jij, alleen zeg ik het anders, :wink:

dapper dat je, je excuses aanbied, en je behoort zeker niet tot de irritante personen hor :lol:

kuzz happy mom

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 16 apr 2009 23:37

Kijk, uiteindelijk blijkt het toch een stuk minder heftig allemaal ;)

En ja, als het gaat over verleidelijk, dan zullen we het veel meer met elkaar eens zijn, maar ook daar ligt voor iedereen de grens anders. De een trekt wel een hemdje met dunne bandjes aan, de ander vindt een zichtbaar beha-bandje niet kunnen. Of korte zomerrokjes, ik noem maar wat. Er valt toch ook geen duidelijke definitie van 'verleidelijk' te geven?

Terug naar “Archief”