Heb nog wel een bruiloft in de zomer, daar koop ik dan wel wat nieuws voor. En draag ik daarna voor de zondag. Moet nog wel n nieuwe zomerjas en schoenen, misschien nog een nieuwe hoed maar dat hangt er vanaf wat voor kleren ik koop.
Vorige week viel hier een boekje van Klingel op de mat, vind het altijd een 'oude wijfen' boekje maar toch zag ik er een leuk jurkje in staan, zwart met witte stipjes, dacht iets van een leuk wit kort vestje erover o.i.d. Twijfel nog een beetje of ik hm zal bestellen of niet, ben n beetje bang dat het oude-wijfen-achtig zal zijn, magoed aan de andere kant kan het altijd weer terug sturen. Heb hm gevonden op de site, de link; http://www.klingel.nl/cgi-bin/klingelnl/968246-0

Weet iemand nog een leuke stad/plaats waar je leuk shoppen kunt, ook een beetje refo/nette winkels? Zou binnenkort samen met een vriendin shoppen, maar willen n's naar een plaatst waar we nog nooit zijn geweest. Zij houd nog wel n beetje van collegestyle-achtig iets, dus vandaar de refo/nette winkels