kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annette*
Majoor
Majoor

kleding enzo (2)

Berichtdoor *Annette* » 08 apr 2009 14:09

Zodra het weer heerlijk weertje buiten is krijg ik echt de zomer kriebels, en zin om zomerkleding te shoppen. Maar heb er eigenlijks nog geen zin in... En heb ik bijna niks nodig, overvloed aan rokjes. Eind vorig jaar nog een leuk zomerrokje bij de Didi gekocht in de uitverkoop, later nog een rokje van Cecil in de uitverkoop. Nog even wat leuke shirtjes dan ben ik wel weer klaar voor de zomer.

Heb nog wel een bruiloft in de zomer, daar koop ik dan wel wat nieuws voor. En draag ik daarna voor de zondag. Moet nog wel n nieuwe zomerjas en schoenen, misschien nog een nieuwe hoed maar dat hangt er vanaf wat voor kleren ik koop.

Vorige week viel hier een boekje van Klingel op de mat, vind het altijd een 'oude wijfen' boekje maar toch zag ik er een leuk jurkje in staan, zwart met witte stipjes, dacht iets van een leuk wit kort vestje erover o.i.d. Twijfel nog een beetje of ik hm zal bestellen of niet, ben n beetje bang dat het oude-wijfen-achtig zal zijn, magoed aan de andere kant kan het altijd weer terug sturen. Heb hm gevonden op de site, de link; http://www.klingel.nl/cgi-bin/klingelnl/968246-0 :wink:.

Weet iemand nog een leuke stad/plaats waar je leuk shoppen kunt, ook een beetje refo/nette winkels? Zou binnenkort samen met een vriendin shoppen, maar willen n's naar een plaatst waar we nog nooit zijn geweest. Zij houd nog wel n beetje van collegestyle-achtig iets, dus vandaar de refo/nette winkels :wink:.
Laatst gewijzigd door *Annette* op 09 apr 2009 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat de toekomst brengen moge........

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Daphne » 08 apr 2009 14:19

Veenendaal en Barneveld hebben leuke en nette winkels.
Veenendaal: Rosedale, La Femme, Pulls
Barneveld: Rosedale, The Old Barn
Afbeelding

pipjepipje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor pipjepipje » 08 apr 2009 21:07

Hallo hallo!!!
La Femme is gesloten...!!! Helaas pindakaas... Of verhuisd; in elk geval zit er nu een andere zaak in.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 apr 2009 14:17

88alries88 schreef:Leuk Jannoek!! Alleen, doe je daar nog iets onder? Ik vind dat persoonlijk veel te bloot voor mijn werk ofzo.

Ik moet nog witte pumps...en ik weet ff niet waar ik die vandaan moet halen. Wil namelijk perse een enkelbandje omdat ik er anders steeds uitstap... :(

En nog een hoed...na ja, dat moet wel lukken want daarvoor ben ik nog niet op pad geweest.

vind ik ook te bloot ;) Voor de vakantie kan het wel, maar naar m'n werk niet. Hoewel wij niet super netjes gekleed hoeven te zijn.
Staat gaaf met een witte blouse er onder, en vast ook wel met een wit shirtje ofzo ;)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 09 apr 2009 16:09

Ik heb ook voor een bruiloft een witten kant achtige bolero.
Maar m'n jurk is grijs..
Kben echt de bruid niet 8)

In Veenendaal zit tegenwoordig ook Basic Life, ook met een wat nettere collectie....
En Fan Fan zit er ook nog. Veenendaal heeft veel winkels met leuke en nette kleding. Net iets meer keus en variatie als Barneveld, vind ik.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 09 apr 2009 16:12

Ik heb voor een bruiloft ook een wit jurkje, maar wel met duidelijk een grote zwarte rand onderaan en wat bloemen erop..
En een zwart jasje, dus dan kan het wel vind ik 8)
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 apr 2009 16:20

Volgens mij gaat het meer om helemaal wit. Ik zag pas iemand die trouwde in het wit, niet in een hele uitbundige jurk, en haar moeder had een witte rok, wit jasje en witte hoed. Je moest echt kijken wie de bruid was. Dat lijkt me echt niet leuk!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

maryem
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maryem » 09 apr 2009 16:41

weet je waar ik helemaal blij mee ben..dat van die lange maxi jurken, en lange rokken in de zomer vollop te verkrijgen zijn, en ze zijn ook in de mode
Helaas is er in de winter niet veel keus

heb een lange bruine strokenrok gescoord bij de C&A
een zwarte lange maxi jurk bij de H&M
2 hele mooie lange rokken met (bloemen)print bij de SPS, wel vrij prijzig..60 euro voor een rok
En een lange spijkerrok bij de wehkamp..merk jsfn..staan nu wel meer leuke lange rokken en jurken op de site
En bij de esprit zie http://www.esprit.nl zijn vaak lange rokken en jurken te verkrijgen

dus voor de refo's en de moslima's is er vollop keuze, ik draag niet altijd rokken..maar het liefste wel..en anders een spijkerbroek, of pantalon..met een kniejurkje/knietrui of lang tuniekachtig geval erover..

ohjah en ik had nog een mooie beige trench coat met riem gescoord bij de H&M, besteld met een kortingscode van 25%

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 apr 2009 17:57

Ik vind hele lange jurken en rokken supergaaf, maar zeer onhandig. Dus ik heb er wel een paar, maar ik draag ze eigenlijk zelden. Maar ze zijn nu zat te krijgen. Maarre...volgens mij zijn er nog zeer weinig refo's die tegenwoordig alleen nog maar lange rokken dragen, ik ken ze iig niet eens meer. Alles is nu 3/4 ofzo.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 apr 2009 18:16

heeerlijk die lange zwierige rokken.....

maryem
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maryem » 09 apr 2009 18:29

MissF schreef:Ik vind hele lange jurken en rokken supergaaf, maar zeer onhandig. Dus ik heb er wel een paar, maar ik draag ze eigenlijk zelden. Maar ze zijn nu zat te krijgen. Maarre...volgens mij zijn er nog zeer weinig refo's die tegenwoordig alleen nog maar lange rokken dragen, ik ken ze iig niet eens meer. Alles is nu 3/4 ofzo.

paar jaar geleden waren lange rokken ook erg mode, van die strakke lange rokken zeg maar, met split aan de zijkanten..toen zag je bijna alle refo's er mee lopen

maar refo's dragen vanuit een andere intentie rokken(tegenwoordig)..het is meer een traditioneel iets van rok is vrouwenkleding..maar als je het vanuit die intentie bekijkt dan klopt het niet meer..er zijn nu namelijk genoeg super vrouwelijke broeken, ik bedoel een mannen pantalon of een vrouwen pantalon heeft een heel ander model..maar toch is de rok de traditie gebleven
rokken worden niet gedragen om de zedigheid, want je ziet genoeg korte rokjes inderdaad..dat vind ik persoonlijk heel erg vaag...een lange pantalon met iets erover ziet er zoveel netter uit dan...maar goed
op reformatorische scholen mag je dus niet een jurkje dragen op de knie over een broek of legging..want wat eronder zit is een broek..dus zonder die broek zou het wel mogen ](*,)
Kan ik niet echt met mn verstand bij, maar ik ben niet de enige..vele andere Christenen snappen dat ook niet...en het is geen aanval op de refo's hier, want ik denk dat velen het hier ook niet snappen..het zijn de regels van de school..en broek is een broek ookal draag je het onder een jurkje

ik draag lange rokken/jurken, omdat het de vorm van de benen bedekt...en verder draag ik ook wel broeken met iets langs erover op de knieen of erover

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 apr 2009 18:51

*Annette* schreef:Weet iemand nog een leuke stad/plaats waar je leuk shoppen kunt, ook een beetje refo/nette winkels? Zou binnenkort samen met een vriendin shoppen, maar willen n's naar een plaatst waar we nog nooit zijn geweest. Zij houd nog wel n beetje van collegestyle-achtig iets, dus vandaar de refo/nette winkels :wink:.

Moet het bij je in de buurt zijn?

*Annette*
Majoor
Majoor

kleding enzo (2)

Berichtdoor *Annette* » 09 apr 2009 18:55

Neehoor, als ze er maar leuke (en veel) winkels hebben.
Al hebben we natuurlijk geen zin om een halve dag te reizen voor dat we er zijn :wink:.
Wat de toekomst brengen moge........

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 09 apr 2009 20:57

Ik heb geen idee of het in de buurt is, maar in Leiden heb je aardig wat nette en heel veel leuke winkels zitten in de Haarlemmerstraat (= één grote winkelstraat, met bekende winkels, maar ook veel kleine zaakjes)
Winkelen in Haarlem is ook echt superleuk!! Ook heel veel soorten winkels.
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 09 apr 2009 21:28

Ik vind lange rokken ook echt geweldig. Van die enorme lappen stof waar je in kan kruipen. Helaas heb ik ze nu te weinig aan. Trek nu vaker een spijkerbroek aan, want een rok is niet echt handig bij mijn studie. Vind het eigenlijk wel jammer, maar ja.

Terug naar “Archief”