Ik heb met 10 weken de eerste echo gehad, en met 12 weken nog een keer. Omdat de uitgerekende datum gezien de echo van 10 wk een week verschilde met de uitgerekende datum gezien mijn cyclus.
Heb ze hier allebei op de schouw staan, maar vind de echo van 12 weken mooier. Dan kun je het echt een stuk beter zien! En ook wel apart om op die manier te zien dat het kindje in 2 weken bijna 2x zo groot is!
Heb niet meegedaan aan moeders voor moeders, had er nooit van gehoord! Was vorige week bij m'n zwangere vriendin en toen hoorde ik er voor het eerst over.. Wel vreemd, we zitten bij dezelfde verloskundige en die had aan haar gevraagd of ze het wilde, bij mij hebben ze het er helemaal niet over gehad. Op zich vind ik het wel goed, maar was ook erg misselijk de eerste 20 weken dus weet niet of ik er veel behoefte aan zou hebben gehad.
Verder gaat hier ook alles prima gelukkig. Nu 30 1/2 week. Morgen worden hier de meubeltjes voor de babykamer bezorgd, ben erg benieuwd! Lijkt me heerlijk, wat elsb ook zegt om lekker alles uit te gaan zoeken ed. Ben ook bezig met het bekleden van de wieg, het wordt allemaal steeds echter.
Ik vind het allemaal ontzettend snel gaan. De weken zijn voorbij gevlogen! Moet nu nog 4 weken werken en ga dan al met verlof. Wel lekker want ik vind het wel steeds zwaarder worden. M'n buik gaat ook steeds meer in de weg zitten. Het kan zijn dat het vanaf dan voor het gevoel wat langer gaat duren, maar mijn man denkt dat het een week te vroeg gaat komen. Nou ik ben benieuwd. Blijf mezelf maar voorhouden dat het 2 weken te laat komt, dan kan het alleen maar meevallen

!
Mijn man z'n zus heeft 2 kindertjes, ik vind het heerlijk. Het zal nog wel een hele poos duren voor ik zelf 'echt' tante word van mijn kant zeg maar. Maar we zijn gek op ons neefje en nichtje.
Toen we hen vertelde dat ik zwanger was kwam het jochie (2 1/2 jaar) bij me: heb jij baby in de buik? Ik: ja. hij: mag ik kijke??