trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor liefie » 07 apr 2009 20:26

http://www.soeltan.com/nl/cards/cards.p ... 8&pc=&up=9

Deze kaart hebben wij op dit plaatje ziet hij er niet zo mooi uit is van dat rode ''glitter'' papier
1 voorwaarde was voor ons dat we de kaart niet in elkaar hoefden te zetten dus niet met touwtjes of zo haha

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor christien » 07 apr 2009 21:57

@Kirsten kan je niet alle wensen die jullie hebben en de dingen
die jullie zeker niet willen op papier zetten en daar mee naar een drukkerij gaan?

Dan vallen er al heel veel boeken/kaarten af om te kiezen en
word het misschien iets makkelijker als je in idd geval van elkaar weet wat
jullie wensen zijn.

Of misschien iemand in je omgeving of zelf je kaart laten ontwerpen?

Rinus88
Verkenner
Verkenner
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 feb 2009 22:49
Locatie: Bennekom

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Rinus88 » 07 apr 2009 23:34

Ik heb hem zelf ontworpen maar ik kan hem hier niet plaatsen.. Weet iemand hoe het moet? Ben er namelijk trots genoeg op om hem te laten zien;)
26 juni is onze grote dag!

Gebruikersavatar
88alries88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 mar 2008 15:24

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor 88alries88 » 08 apr 2009 07:49

Wij hebben onze trouwkaart zelf gemaakt. Kvond hem best, maar als ik nu weer zou trouwen zou ik hem toch gewoon uit een boek halen! :mrgreen: Wat ik wilde kon gewoon niet, en we wilden er niet teveel geld aan uitgeven. Ik wilde dus wel met luikjes en strikjes e.d., maar dat kostte teveel tijd als je het allemaal zelf moest doen. (en ik ben ook niet creabea)
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Lalage » 08 apr 2009 08:34

Hier staat onze uitnodiging: http://www.michielenbarbara.bruiloftsit ... extra2.php
De linkerhelft is de voorkant en de rechterhelft met tekst is de achterkant.

NdW
Luitenant
Luitenant
Berichten: 680
Lid geworden op: 19 jul 2008 09:48
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor NdW » 08 apr 2009 08:35

Wij hadden een uitschuifkaart... wel met lintje. Maar ik heb mn zusjes aan het werk gezet, die vonden het helemaal geweldig!

http://www.soeltan.com/nl/cards/cards.p ... &pc=&up=99

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Gerdien B. » 08 apr 2009 08:54

88alries88 schreef:Wij hebben onze trouwkaart zelf gemaakt. Kvond hem best, maar als ik nu weer zou trouwen zou ik hem toch gewoon uit een boek halen! :mrgreen: Wat ik wilde kon gewoon niet, en we wilden er niet teveel geld aan uitgeven. Ik wilde dus wel met luikjes en strikjes e.d., maar dat kostte teveel tijd als je het allemaal zelf moest doen. (en ik ben ook niet creabea)

Zoals het er nu naar uit ziet, gaan wij het ook zelf doen. Onze wensen worden ook duur anders en weet niet of onze wensen wel gaan lukken bij een drukker.

De verlovingskaartjes heb ik ook zelf gemaakt. was wel veel werk, maar zou het zo weer doen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Daphne » 08 apr 2009 09:32

Verlovingskaartjes heb ik ook zelf gemaakt. Vond ik erg leuk om te doen! Was niet zo heel veel werk, omdat ik er maar een stuk of 15 hoefde te maken.
Afbeelding

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Lenny » 08 apr 2009 10:17

Ik heb een halve middag bij de drukkerij boeken door zitten kijken, en vier boeken met de mooisten heb ik toen mee naar huis genomen. TOen hebben we samen uit twee verschillende kaarten onze kaart samengesteld. Dus het was toch geen standaard kaart uit het boek. Hij was echt supermooi! Ons verlovingskaartje heb ik zelf ontworpen en laten drukken via mijn werk. Het geboortekaartje wil ik nu ook zelf gaan ontwerpen, heb al leuke ideeen in mn hoofd, nu de uitvoering nog :wink:

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Gerdien B. » 08 apr 2009 10:25

Daphne schreef:Verlovingskaartjes heb ik ook zelf gemaakt. Vond ik erg leuk om te doen! Was niet zo heel veel werk, omdat ik er maar een stuk of 15 hoefde te maken.

wow, dat is beter! WIj hadden er 160 8) En ja, ze zijn allemaal de deur uit gegaan.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Daatje123

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Daatje123 » 08 apr 2009 10:26

Wij hadden 4 boeken gekregen en terwijl mijn vriend onder de douche stond heb ik ze even snel doorgebladerd en ik zag 1 mooie. Toen mijn vriend later keek vond hij ook die mooi. Verder zagen we geen mooie. Het was tijdens het bladeren: nee, die is niet mooi, nee, nee, die ook niet, nee, mah niet echt mooi. Waren er dus binnen 10 min. uit. Deze was het geworden:
http://www.soeltan.com/nl/cards/cards.php?cat=ww&sub=0&s=5&cid=w1692&pc=&up=99

We wisten niet wat we wilde, wel wat we niet wilde. Geen sepia, geen handen, strand of mensen, geen lintjes of in elkaar zet dingen, geen lappen tekst op de voorkant. Het moest worden: origineel en strak. Vind hem nog steeds mooi! Veel mensen vinden hem erg zakelijk overkomen, nou en!

MissF: die zwarte is ook gaaf!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor MissF » 08 apr 2009 11:06

Ja, die zwarte vonden wij ook gaaf. Maar onze families vonden het rouwkaarten :( en daar hebben we ons door laten 'verleiden'. Maar die we nu hadden paste wel beter bij onze bruiloft, wij wilden alles graag zo sjiek mogelijk (oke, eerlijk: IK wilde alles sjiek ;) ) De kaart die we uiteindelijk namen was wel echt sjiek en die vind ik ook nog steeds erg mooi. Kan hem helaas nergens meer vinden. Maar bij die zwarte gaat het nog kriebelen, haha :)

(achteraf snap ik niet waar ik me druk om maakte, die kaart is allang in lades verdwenen bij mensen of in de prullenbak, net als met het geboortekaartje :) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor kirsten » 08 apr 2009 11:23

Wij hebben 1 kaart gezien die we erg mooi vinden, maar ik vind 2,50 voor een kaart wel erg veel. Zelf ontwerpen zie ik niet zo zitten (niet handig genoeg en kost teveel tijd/energie). Wij willen in ieder geval geen creme/bruine/strand/hartjes achtige kaarten. Het mag vrolijk/modern/strak zijn, maar degene die we telkens zien, vinden we niet leuk.

Rinus, ik ben benieuwd naar jou kaartje!

Gebruikersavatar
88alries88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 mar 2008 15:24

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor 88alries88 » 08 apr 2009 15:33

Wel grappig dat er sommige hier nog zo mee bezig zijn, terwijl wij het nu allemaal gehad hebben...

Ik moet wel zeggen dat ik achteraf wel blij was dat het voorbij was. Het was echt super, maar je merkt daarna pas hoe druk je er mee bezig bent geweest. (ik iig....)
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor kirsten » 08 apr 2009 16:14

Eerlijk gezegd vind ik het wel leuk al dat geregel, maar aan de andere kant ben ik het nu ook wel zat. Vooral die verplichte dingen zoals kaarten uitzoeken vind ik echt niet leuk. Laat mij nu maar lekker getrouwd zijn :mrgreen:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten