Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Kun je uberhaupt testen als de baby nog in de buik zit of het van jouw en van haar (ex) man is? Dit is toch alleen mogelijk als de baby geboren is?
eduard1977 schreef:em_ma schreef:Evelien schreef:Kun je uberhaupt testen als de baby nog in de buik zit of het van jouw en van haar (ex) man is? Dit is toch alleen mogelijk als de baby geboren is?
Daar is DNA/materiaal van de baby voor nodig. Dat gaat lastig als de baby in de buik zit.
Ik vind het klinken als een heel zielig verhaal, maar ik sta achter Lalage. Hoe kun je denken dat God jullie samenbrengt als daarvoor twee huwelijken gesneuvelt zijn? Dat wil Hij toch niet?
Als het allemaal waar is wat Eduard zegt: veel sterkte!
het is mogelijk om een test te doen in een zwangerschap.
hier een link
http://www.consanguinitas.nl/vraag8.htm
Evelien schreef:Kun je uberhaupt testen als de baby nog in de buik zit of het van jouw en van haar (ex) man is? Dit is toch alleen mogelijk als de baby geboren is?
eduard1977 schreef:ik had nooit vreemd moeten gaan ik begrijp dat ik wil niet zielig gevonden worden.
ik begrijp dat hier veel mensen denken dit is het risico. en eigen schuld.
en ik begrijp dat er mensen zo over denken. en dat respecteer ik.
het kind is niet van haar man omdat ze een test hebben gedaan.
dus ga ik er maar vanuit dat het van mij is.
ook al heb ik daar soms mijn twijfels over omdat ze al zoveel gezegt heeft., en alles een leugen bleek te zijn.
groet eduard
refo schreef:eduard1977 schreef:ik had nooit vreemd moeten gaan ik begrijp dat ik wil niet zielig gevonden worden.
ook al heb ik daar soms mijn twijfels over omdat ze al zoveel gezegt heeft., en alles een leugen bleek te zijn.
groet eduard
Ik denk dat ze geen test hebben gedaan.
Want waarom zou iemand in dit geval een test doen?
Als ik morgenochtend het laatste blaadje van maart van de kalender scheur, dan staat daar.....
Dippie schreef:refo schreef:eduard1977 schreef:ik had nooit vreemd moeten gaan ik begrijp dat ik wil niet zielig gevonden worden.
groet eduard
Ik denk dat ze geen test hebben gedaan.
Want waarom zou iemand in dit geval een test doen?
Als ik morgenochtend het laatste blaadje van maart van de kalender scheur, dan staat daar.....
Pardon?
welke vrouw zal ik ooit kunnen vertrouwen na alles wat er gebeurt is na haar die zo op mijn gevoel heeft gespeeld.
maatschappelijk werk kunnen mij zelf geen antwword hier op geven mischien vind ik op deze manier wel antwoorden.
DesertRose schreef:pardon, moet dit een 1 aprilgrap voorstellen?
a. misplaatst
b. misplaatst.
c. misplaatst
d. het is nog geeneens 1 april.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten