Moderator: Moderafo's
maboc schreef:jamillah schreef:blekkeren denk ik
gnigni
Jamillah....ik zag je onderschrift.
Ik ben net een presentatie aan het voorbereiden waain ik juist zeg dat de Bijbel geen stratenboek is maar een kompas:
Een stratenboek is geldig voor de steden die zijn afgedrukt, en dus beperkt.
Een kompas is altijd en overal geldig.
Mijn punt in de presentatie is dat de Bijbel een kompas kan zijn (of is).....altijd en overal geldig.
Wat denk je...zit er wat in?
Arco schreef:DEN HAAG - Minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) heeft vrijdag tijdens de ministerraad met een 1 aprilgrap een aantal collega's bij de neus genomen.
http://www.nu.nl/algemeen/1941965/ministerraad-buigt-zich-over-1-aprilgrap-donner.html
LANDSHUT - Een Duitse man heeft na zijn zelfmoord 29 jaar lang onopgemerkt aan een boom gehangen. Pas onlangs werd zijn lichaam gevonden. Dat heeft de politie in de Duitse deelstaat Beieren donderdag bekendgemaakt.
Het drama kwam aan het licht toen een wandelaar enige tijd geleden een paar botten vond op een berghelling bij Landshut, ten noordoosten van München.
Toen de politie vervolgens het bos doorzocht, zagen agenten op elf meter hoogte aan een dichtbegroeide boom een lijk.
Het slachtoffer was in de zomer van 1980, op 69-jarige leeftijd, spoorloos verdwenen. Volgens de politie heeft hij zich aan de boom vastgebonden en zich daarna door het hoofd geschoten.
''De man wilde absoluut niet gevonden worden'', aldus een woordvoerder.
Driehonderd lezers vulden de enquete in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten