rosekapje schreef:Zonnetje, niks geworden vandaag? ben benieuwd het is een hele leuke dag om jarig te zijn weet ik uit ervaring.
Nog van harte gefeliciteerd!

Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Zonnetje, niks geworden vandaag? ben benieuwd het is een hele leuke dag om jarig te zijn weet ik uit ervaring.
petra85 schreef:Merisja: Ja ben bij de huisarts geweest krijg nu 4 keer per week hulp
3 keer een maatschappelijkwerker aan huis en 1 keer naar een psych toe!
Door dat ik zwanger ben willen ze me liver geen ad geven, ze vinden het risico te groot...
tante-tortel schreef:Om nog even op de pittenzakken terug te komen, die mogen echt niet.
Het zijn kersenpitten en die kunnen na gebruik gaan barsten, dan gaat de binnenkant van de pit smeulen en kan er brand ontstaan. Dat is de reden dat het niet mag.
Kruiken moet je gewoon goed vullen met gekookt water, tot over de rand, zodat er een kop op staat. Dan de dop erop draaien. Even op de zijkant in een handdoek rollen, nog extra aandraaien en dan kontroleren op eventueel lekken.
Zo niet dan in de kruiken zak en zorgen dat de dop naar beneden ligt in de wieg tussen een deken en een handbreedte van de baby af. Ook zorgen dat de dop niet op het zeiltje ligt maar gewoon eronder.
Als de kruik toch zou gaan lekken dan loopt het water in het matrasje en kan het geen kwaad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten