trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor kirsten » 19 mar 2009 16:46

Ik heb zware hekel aan de Stolp en de Stolp-inn.
Ik weet nog wel een leuke zaal in krimpen aan den lek. Je kan me pb'en voor het adres en een link naar de site.

Rinus88
Verkenner
Verkenner
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 feb 2009 22:49
Locatie: Bennekom

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Rinus88 » 20 mar 2009 22:04

Vraagje; Ik weet niet of hier dames (in dit geval richt ik me even op de vrouwelijke rw-ers :lol: )
zijn die aan de pil zijn gegaan voor hun trouwen maar als jullie dat gedaan hebben, wat zijn jullie ervaringen hierin en hoelang van te voren zijn jullie aan de pil gegaan?
26 juni is onze grote dag!

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor *Annette* » 20 mar 2009 22:32

Rinus88 schreef:Vraagje; Ik weet niet of hier dames (in dit geval richt ik me even op de vrouwelijke rw-ers :lol: )
zijn die aan de pil zijn gegaan voor hun trouwen maar als jullie dat gedaan hebben, wat zijn jullie ervaringen hierin en hoelang van te voren zijn jullie aan de pil gegaan?

Je vraag past denk beter thuis in het topic; de pil. Als je zo het topic doorleest, als je daar zin in hebt natuurlijk ;), dan zul je hier en daar er wel wat over tegen komen. En anders gewoon even je vraag opnieuw stellen. Er zijn er vast genoeg die je er over kunnen vertellen.
Wat de toekomst brengen moge........

Rinus88
Verkenner
Verkenner
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 feb 2009 22:49
Locatie: Bennekom

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Rinus88 » 20 mar 2009 23:33

Gehe, oepsie! :oops:
26 juni is onze grote dag!

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor kirsten » 06 apr 2009 20:38

Voor de getrouwden onder ons: wat voor trouwkaart hadden jullie? Wij komen er maar niet uit namelijk.

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Gerdien B. » 06 apr 2009 20:45

Wij hebben er ook al over na gedacht en het worden zelf ontworpen kaarten.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor LeChat » 06 apr 2009 20:48

Nog niet getrouwd maar al wel een trouwkaart :mrgreen: : Wij hadden een hele tijd terug al eens 2 albums thuis en kwamen er toen ook niet uit. Een maandje geleden hebben we er opnieuw 2 gehaald (nogal spontaan opgekomen toen, de rest v/d albums was al uitgeleend, dus er waren er nog maar 2, maar dat bleek voor ons precies genoeg: zo heb je al een overvloed aan keuze...). Toen hebben wel allbei opgeschreven welke kaarten we wel mooi vonden en gekeken welke overeenomsten we hadden, die kaarten uit het boek gehaald (de bladzijden uit de ringband wel te verstaan, niks gesloopt natuurlijk 8)) en ze zo 'ns vergeleken. Toen waren we er wel snel uit... alhoewel... de eerste keer was bij lamplicht en toen m'n vriend 's maandags de boeken weg zou gaan brengen en nog 'ns keek vond hij ze bij daglicht heel anders en uiteindelijk hebben we bij daglicht ook een andere (snelle) keuze gemaakt :).

Je zou je selectie kunnen beperken door te bedenken of alles van jullie trouwdag in een bepaald thema of een bepaalde kleur is, of een bepaalde stijl (klassiek of juist strak of...). Dat speelde bij ons ook wel mee namelijk.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Daphne » 06 apr 2009 21:43

Wij kregen zeven dikke mappen met voorbeeldkaarten mee. We vonden twee kaarten daaruit allebei mooi, meer niet. Die ene was alleen niet erg handig qua indeling van de tekst die wij in de kaart wilden, dus vandaar dat we de andere hadden.

http://dww.interforce.nu/overzicht.asp?rubriek=huwelijk&offset=32

De derde kaart van boven op deze pagina hadden wij.
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Lalage » 07 apr 2009 06:25

kirsten schreef:Voor de getrouwden onder ons: wat voor trouwkaart hadden jullie? Wij komen er maar niet uit namelijk.

Wij hebben hem zelf gemaakt, zal vanavond eens kijken of ik de digitale versie voor je heb. Het was een heel langwerpig stuk papier, als een filmrol met foto's erop. Dat hebben we verstuurd in kokertjes :)

meissie88

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor meissie88 » 07 apr 2009 18:18

Griebel...Ik merk al wel dat ik een dure smaak heb wat trouwkaarten betreft :shock:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor MissF » 07 apr 2009 19:21

Trouwkaart uitzoeken was een ramp bij ons. We vonden te weinig leuk denk ik. We wilden modern, niet standaard, zonder foto's erop of plaatjes van handen o.i.d. omdat het onze handen niet waren, een foto van onszelf wilde ik wel, maar hij niet.
Hadden we eindelijk eentje gevonden, een pikzwarte, zo stoer! Vond onze hele omgeving het een rouwkaart. Dus toch maar een andere gekozen (hoezo, ons laten beinvloeden :D ). Zag ik later de trouwkaart van vrienden uit de kerk, hadden die wel die stoere zwarte! Grr... ;) Wij hadden nu een symbolische, met een klavertje vier in het goud erop. Hartjes van liefde, klavertje vier van geluk. Als ik em zie vind ik hem nog steeds prachtig :) Maar het kostte even moeite om em te vinden
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Haai » 07 apr 2009 19:36

De onze kan ik niet meer terugvinden op internet, is denk ik uit de collectie. Ik had hem eigenlijk wel zelf willen ontwerpen, maar het ontbrak ons een beetje aan tijd :) Ik vond het uitkiezen nog best lastig. Ik wilde er niet eentje met tekst (hooguit onze namen) of een hartje op de voorkant, en ook geen foto van onszelf. Dat beperkte de keuze dus al behoorlijk :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor liefie » 07 apr 2009 19:36

Wij wilden ook geen standaard kaart dus niet creme kleurig of met handen gezichten van vreemde mensen.
Wij hadden een langwerpige smalle kaart knalrood met een vaag donkerrood hart erop en daar stond volgens mij op ja,yes en nog een paar talen.
Erg leuke reacties gehad

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor MissF » 07 apr 2009 19:58

Deze wilden wij:

Afbeelding

Vind hem weer gaaf als ik em zie :)

Wat waren we eigenlijk kritisch zeg, als ik nu snel op 1 site kijk zie ik genoeg leuke. Met geboortekaartjes was het al net zo, we hebben er zoooooveel gezien, ongelooflijk :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Saskia » 07 apr 2009 20:01

Nou, die zwarte is zeker mooi MissF!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 98 gasten