Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Ik zou zelf ook zeker niet zo snel en onaangekondigd bij een pasgetrouwd stel binnenstappen...
Marnix schreef:Is dat een reformatorische traditie ofzo, dat je een of twee dagen na je trouwen weer gewoon aan het werk gaat? Ik had nog nooit van mensen gehoord dat ze dat deden maar hier schijnt het heel normaal te zijn? Hoe zit dat?
Ik moet er niet aan denken. Trouwen is een mijlpaal, een heel bijzonder iets. Maar ik krijg zo het idee alsof het heel normaal is en je gewoon ongeveer gelijk weer verder moet met de normale gang van zaken. Het is toch heerlijk om je huwelijk te starten met tijd voor elkaar, samen genieten, van het samenzijn genieten etc? Wie kan het me uitleggen? Ik offer graag wat vrije dagen op om als ik getrouwd ben samen even helemaal weg te gaan. Dan wil je toch niet na 1 vrije dag gelijk weer aan de hele dag aan het werk en 's avonds moe thuiskomen en nog dingen moeten?
Jo'tje schreef:Gelukkig, ik ben het ook met Marnix eens.
Nee serieus: volgens mij zouden ze me echt naar huis sturen op m'n werk als ik op vrijdag zou trouwen en er maandag weer zou zijn, haha!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten