Moderator: Moderafo's
Lisette.V schreef:als ik dit allemaal lees, eet ik echt veel te weinig zeg volgens mij.
Maar als ik aan het stage lopen ben in een kraamgezin eet je gewoon niet meer als een kaakje of heel af en toe beschuit met muisjes tussendoor. Dan heb je er gewoon geen erg in.
Dit eet ik ong. op een dag.
's morgens: 1 boterham
Tussendoor: soms een kaakje
's middags: 3 boterhammen
Tussendoor: appeltje of iets anders fruit.
's avonds: Gewoon wat de pot schaft;-)
Dat is nog het mooiste ervan denk iktrijntjejohanna schreef:whoeha.. ben zooo happy... heb eergister heerlijk een zakje paaseitjes gehad.. Gister weer paaseitjes gehad.. bolletjes tussen de middag.. en savonds patat met een kroket... HEt is heerlijk om je af en toe gewoon flink te laten gaan...
En de weegschaal blijft gewoon positief![]()
Evelien schreef:Lisette.V schreef:als ik dit allemaal lees, eet ik echt veel te weinig zeg volgens mij.
Maar als ik aan het stage lopen ben in een kraamgezin eet je gewoon niet meer als een kaakje of heel af en toe beschuit met muisjes tussendoor. Dan heb je er gewoon geen erg in.
Dit eet ik ong. op een dag.
's morgens: 1 boterham
Tussendoor: soms een kaakje
's middags: 3 boterhammen
Tussendoor: appeltje of iets anders fruit.
's avonds: Gewoon wat de pot schaft;-)
Hoe kun jij op 1 boterham leven?
Ik moet er zowieso 3 eten als ik werk, want anders ben ik zo rond twaalf uur echt misselijk en flauw van de trek (en dan heb ik alleen tussen tijd een kopje thee gedronken).
En ik merk wel dat als ik geen 3 boterhammen eet (of een goed gevuld ontbijt eet) dat ik minder energie heb om te werken.
trijntjejohanna schreef:whoeha.. ben zooo happy... heb eergister heerlijk een zakje paaseitjes gehad.. Gister weer paaseitjes gehad.. bolletjes tussen de middag.. en savonds patat met een kroket... HEt is heerlijk om je af en toe gewoon flink te laten gaan...
En de weegschaal blijft gewoon positief![]()
Saskia schreef:Ik had er met pijn en moeite vier kilo bij, maar ben een week ziek geweest en er zijn er gewoon weer twee af![]()
Wil iemand ruilen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten