Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mar 2009 17:25

nieuw record... net 2000 keer gesprongen :lol: :lol: was ff een uitschieter hahaha

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 mar 2009 17:33

Lisette.V schreef:als ik dit allemaal lees, eet ik echt veel te weinig zeg volgens mij :shock: .
Maar als ik aan het stage lopen ben in een kraamgezin eet je gewoon niet meer als een kaakje of heel af en toe beschuit met muisjes tussendoor. Dan heb je er gewoon geen erg in.

Dit eet ik ong. op een dag.

's morgens: 1 boterham
Tussendoor: soms een kaakje
's middags: 3 boterhammen
Tussendoor: appeltje of iets anders fruit.
's avonds: Gewoon wat de pot schaft;-)

Hoe kun jij op 1 boterham leven?

Ik moet er zowieso 3 eten als ik werk, want anders ben ik zo rond twaalf uur echt misselijk en flauw van de trek (en dan heb ik alleen tussen tijd een kopje thee gedronken).

En ik merk wel dat als ik geen 3 boterhammen eet (of een goed gevuld ontbijt eet) dat ik minder energie heb om te werken.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 mar 2009 19:20

Ik eet 's morgens rond 9 uur ook gewoon 2 beschuitjes. Meer heb ik niet nodig. En vandaag kwam ik er pas om half 3 achter dat ik nog geen lunch op had. Dus van 9 tot half 3 gaat bij mij prima op 2 beschuitjes, ook als ik werk.

Ik heb net 300 keer gesprongen, en was weer helemaal op. Al ben ik al wel trots dat het er 'al' 300 zijn :) Ik werd alleen erg misselijk, ik denk dat ik maar iets rustiger op moet bouwen :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 17 mar 2009 20:09

Als ik ga knorren dan is het precies etenstijd :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mar 2009 07:49

whoeha.. ben zooo happy... heb eergister heerlijk een zakje paaseitjes gehad.. Gister weer paaseitjes gehad.. bolletjes tussen de middag.. en savonds patat met een kroket... HEt is heerlijk om je af en toe gewoon flink te laten gaan...

En de weegschaal blijft gewoon positief :D :D

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 mar 2009 08:06

Klinkt leuk geen tijd om te eten.
Of Yes heel lang volgehouden op een ontbijtje.
Maar dat is dus echt niet goed voor je.
Je spijsvertering blijft zo niet op gang en verbrand dus ook veel minder.
Je kunt veel beter regelmatig eten.
Mensen vinden het vaak een kick als ze het dan volhouden om niets te eten, maar het is eigenlijk helemaal geen kick, voor je gevoel misschien, maar voor je lijf niet.

Ben vandaag alweer op de fiets naar m'n werk. 8)
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 mar 2009 11:49

trijntjejohanna schreef:whoeha.. ben zooo happy... heb eergister heerlijk een zakje paaseitjes gehad.. Gister weer paaseitjes gehad.. bolletjes tussen de middag.. en savonds patat met een kroket... HEt is heerlijk om je af en toe gewoon flink te laten gaan...

Dat is nog het mooiste ervan denk ik :mrgreen: Knap hoor :D heb veel respect voor je!!

Als ik klaar ben hierzo in huis ga ik ff fietsen denk ik, vind het wel geschikt :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 mar 2009 12:34

Goedzo TJ, even laten gaan!
Ik heb me dat voorgenomenals ik 10 kilo kwijt ben. Dan ga ik lekker patat en een frikadel halen, hmmm :D
En het is idd beter om elke twee a 3 uur iets te eten, dan blijft je kacheltje branden. Maar ik vergeet het gewoon echt. Er is niks goeds aan ofzo, ik ben dan gewoon druk bezig. Als ik werk is het wel iets anders, dan gaan we gewoon rond half elf koffie drinken met elkaar, en dan let ik er op. Maar zo thuis echt niet.
Gister lekker nasi met satesaus op, het kon mooi op mijn kruisjeslijstje. heerlijk!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 18 mar 2009 12:44

Da's genieten! :)
Zit er voor ons voorlopig nog niet in, maar moet eerlijk zeggen, dat ik er niet eens behoefte aan heb. Ook niet om te snacken. Komt gewoon omdat ik nu weer wat ritme in m'n eetpatroon heb, dat had ik eerst echt niet. Soms at ik niet eens tussen de middag of ik nam ipv brood een koek of zo... :oops: In verhouding eet ik op een dag nu meer dan voorheen, alleen nu zijn het gezonde producten.
Ik ben heel benieuwd hoeveel ik maandag afgevallen ben! De vorige keer bij Sonja was dat 3,5 kilo, die eerste week.
Afbeelding

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 18 mar 2009 18:47

Evelien schreef:
Lisette.V schreef:als ik dit allemaal lees, eet ik echt veel te weinig zeg volgens mij :shock: .
Maar als ik aan het stage lopen ben in een kraamgezin eet je gewoon niet meer als een kaakje of heel af en toe beschuit met muisjes tussendoor. Dan heb je er gewoon geen erg in.

Dit eet ik ong. op een dag.

's morgens: 1 boterham
Tussendoor: soms een kaakje
's middags: 3 boterhammen
Tussendoor: appeltje of iets anders fruit.
's avonds: Gewoon wat de pot schaft;-)

Hoe kun jij op 1 boterham leven?

Ik moet er zowieso 3 eten als ik werk, want anders ben ik zo rond twaalf uur echt misselijk en flauw van de trek (en dan heb ik alleen tussen tijd een kopje thee gedronken).

En ik merk wel dat als ik geen 3 boterhammen eet (of een goed gevuld ontbijt eet) dat ik minder energie heb om te werken.

Van zoiets heb ik geen last.

's Ochtends ontbijt ik niet speciaal. Kopje thee.
Ik smeer 2 plakken brood voor op school.
Of ik eet ze voor 10.30 op in de les of bewaar ze voor tijdens gewoon middageten.
En een koekje in een van de pauzes.
's Avonds eet ik gewoon een bord vol.

Als ik moet werken 's ochtends vroeg verplicht ik mij wat te eten voor de tijd meestal 6 lepels yoghurt, anders voel ik na een paar uur wel. En in de pauze dan een broodje. Maar dan heb ik 's middags meestal geen trek meer.
Leef je droom.

SamanthaH
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor SamanthaH » 18 mar 2009 19:46

trijntjejohanna schreef:whoeha.. ben zooo happy... heb eergister heerlijk een zakje paaseitjes gehad.. Gister weer paaseitjes gehad.. bolletjes tussen de middag.. en savonds patat met een kroket... HEt is heerlijk om je af en toe gewoon flink te laten gaan...

Hè???? Eet jij dat allemaal en val je dan toch nog af? Hoe doe je dat toch? Ik heb al in geen tijden chips en snoep (alleen af en toe een suikervrije) aangeraakt!

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 18 mar 2009 20:06

Ik sta er ook versteld van, TJ. :) Jij kan gewoon al dat lekkers eten, en toch afvallen!
En dat menu van jou, pff.. Dan eet ik volgens mij veel te weinig.

Mijn ouders hebben beiden diabetes, zodoende hebben we veel light-producten op tafel staan. Het zijn allemaal producten op aanraden van een diëtiste. Aangezien m'n ma niet van alles 2 soorten wil kopen, gebruiken we dus alleen die producten. Nu las ik 'n tijdje terug in een tijdschrift dat het niet goed is voor je lichaam om die producten te gebruiken als je geen diabetes hebt. Is er iemand die mij kan vertellen of dat wel of geen verzinseltje is?
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 18 mar 2009 20:08

Ik had er met pijn en moeite vier kilo bij, maar ben een week ziek geweest en er zijn er gewoon weer twee af :?

Wil iemand ruilen? ;)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 18 mar 2009 20:46

Saskia schreef:Ik had er met pijn en moeite vier kilo bij, maar ben een week ziek geweest en er zijn er gewoon weer twee af :?

Wil iemand ruilen? ;)

Je mag gerust 10 kilo van me hebben! Graag zelfs! :mrgreen:
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mar 2009 07:51

ik kan echt niet altijd dat lekkers eten en dan niks aankomen... :wink:

Terug naar “Archief”