Lalage schreef:rafaell schreef:(Bijna) iedere man weet toch hoe een (bijna) naakte vrouw eruitziet?
Dat denken ze te weten, maar de meeste vrouwen zien er niet uit als een fotomodel.
Dat weten ze toch ook (bijna) allemaal?
Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:rafaell schreef:(Bijna) iedere man weet toch hoe een (bijna) naakte vrouw eruitziet?
Dat denken ze te weten, maar de meeste vrouwen zien er niet uit als een fotomodel.

. Ik zit nu ook ( na veel lijnen) weer op het gewicht van voor mn zwangerschap, maar je lichaam ziet er toch anders uit.
 . Ik zit nu ook ( na veel lijnen) weer op het gewicht van voor mn zwangerschap, maar je lichaam ziet er toch anders uit.
 iedereen om me heen is zwanger dus tsja.. dan MOET ik ook maar. Grrr...
  iedereen om me heen is zwanger dus tsja.. dan MOET ik ook maar. Grrr... ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
 Ik ga hier ook niet dieper op in, daar zijn andere topic's voor denk ik. Bovendien ben ik alweer bijna 2 jaar getrouwd en dit topic gaat over "eerste dagen als getrouwd stel." Maar moest wel ff spuien
  Ik ga hier ook niet dieper op in, daar zijn andere topic's voor denk ik. Bovendien ben ik alweer bijna 2 jaar getrouwd en dit topic gaat over "eerste dagen als getrouwd stel." Maar moest wel ff spuien 
dat zijn jouw woorden. Of jij gelooft daar gewoon niet in (dat zijn mijn woordenrafaell schreef:Ah oke, volgens mij bedenk je vooral een rol voor God omdat het zo mooi vroom klinkt.
 )
)Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten