Op vakantie met je schoonfamilie...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 26 jan 2009 22:00

88alries88 schreef:Je kan je ook afvragen of dat wel een normale vraag is 8)

Haha, inderdaad. Lijkt me nogal privé.
Afbeelding

wielrenfan
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor wielrenfan » 26 jan 2009 22:04

Maar samenwonen en geen seksuele relatie is dan ook niet alledaags zeg maar. Heb ik nog niet vaak gehoord:p
't Is vaak én én.
Wie vecht kan verliezen
Wie niet vecht heeft al verloren.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 jan 2009 22:09

wielrenfan schreef:Maar samenwonen en geen seksuele relatie is dan ook niet alledaags zeg maar. Heb ik nog niet vaak gehoord:p
't Is vaak én én.

Het was voor ons niet samen wonen in de zin om voor altijd alleen maar samen te wonen zonder te trouwen. Er zit/zat meer achter het samen wonen in 1 huis. Maar goed dit heb ik weleens hier op het forum verteld. :wink:

wielrenfan
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor wielrenfan » 26 jan 2009 22:12

@Evelien.

Prima hoor:) Iedereen zijn/haar eigen redenen. En je bent hier echt geen verantwoording schuldig tot uitleg:p
Wie vecht kan verliezen

Wie niet vecht heeft al verloren.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 jan 2009 22:13

Gelukkig maar. :mrgreen: :wink:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 feb 2009 22:43

wij zijn nu ruim anderhalf jaar getrouwd, 2x zelfstandig op vakantie geweest (huwelijksreis en het jaar daarna, vorig jaar dus). Daarvoor toen we verkering hadden zijn we met m'n schoonouders geweest. Heerlijk! Hun hun eigen gang en wij. 's avonds kwamen we bij elkaar en zaten we heerlijk te kletsen.
Dit jaar gaan we waarschijnlijk weer met z'n 4en. We zijn nu druk bezig om een huisje voor 4 personen te zoeken. Ik heb er geen problemen mee, vind het heerlijk om ook met m'n schoonouders te gaan. Ik heb een hechtere band met ze dan met m'n eigen ouders (heb ik al ns meer verteld) en kan het goed met ze vinden :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 01 feb 2009 23:05

tsja schoonfamilie krijg je er bij, soms leuk, soms niet, eigen familie mag je die ook weg doen ?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 feb 2009 09:17

Dat kan niet. Daar zit je sowiso aan vast. Je kan banden verbreken maar het blijft wel je familie.

Om er maar een bekende wijsheid tegenaan te gooien:

Als je vervelende familie hebt kan je daar niets aan doen. Als je vervelende schoonfamilie hebt is dat echter je eigen stomme fout :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 02 feb 2009 09:26

Je kan wel wat doen: je eigen manier zoeken om met alles om te gaan en je niet te veel gek te laten maken. Zelf zoek ik meer contact als ik daar behoefte aan heb. heb ik er geen behoefte aan of trek ik dat even niet, dan zien ze mij een tijd niet.

Verder ben ik nog nooit met mijn schoonouders op vakantie geweest. Wij gaan samen op vakantie of met vrienden.En nee, wij zijn nog niet getrouwd.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 02 feb 2009 13:27

Wij zijn 1x met mn schoonfamilie met vakantie geweest, en eerlijk gezegd voelde ik me nogal 'gevangen'. Mn vriend en ik zijn wel een btje gewend om onze gang samen te gaan, en we waren nu eigenlijk verplicht om elke dag met ze mee te gaan. 1 dag zijn we samen thuis gebleven, en dat beviel me best! Lekker stuk gelopen en samen gegeten, was ff ademhalen voor mij. Verder was vakantie wel gezellig hoor, maar denk niet dat we weer zo snel met ze mee zullen gaan. Maar dat zullen we waarschijnlijk ook niet zo snel doen met mijn familie. Die zie ik al veel te vaak! :D
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 feb 2009 13:39

Wij gaan straks in mei een half weekje (met hemelvaart) met mijn fam.+aanhang op vakantie. Dat doen we 1 keer in de 2 jaar. Voorheen deden we dat altijd zo rond sinterklaas (een weekend). En dat gaat nog steeds goed.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re:

Berichtdoor kwebbel » 03 mar 2009 13:53

Marnix schreef:Als je vervelende familie hebt kan je daar niets aan doen. Als je vervelende schoonfamilie hebt is dat echter je eigen stomme fout :D
nou niet helemaal waar hoor. Als je vervelende familie hebt is dat heel vervelend (spreek uit ervaring) maar als je schoonfamilie vervelend is, is het niet helemaal je stomme fout. Als je gek op je vriendin bent trouw je toch wel met haar, kan je niet tegen je vervelende schoonfamilie en je besluit te breken....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Doortje84
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: Op vakantie met je schoonfamilie...

Berichtdoor Doortje84 » 14 mar 2009 19:07

Wij zijn een aantal keren als getrouwd stel met de (schoon)ouders op vakantie geweest en het kan heel erg leuk zijn. Alleen moet je het niet te lang laten duren idd. Als ze twee weken gaan, kan je best 1 week meegaan en zelf ook nog ergens anders heen gaan. Dat hebben wij ook gedaan en dat is ons prima bevallen.:)

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 25 mar 2009 16:22

Giovannino en ik gaan van de zomer met mijn ouders, broertjes en een vriendin van één van broertjes op vakantie (twee weken). Wel een beetje lang, maar ik wil het wel proberen. We hopen dat we de Renault 4 van m'n moeder mee krijgen zodat we er ook met z'n tweeën op uit kunnen. We hebben ons eigen leven en wonen allebei op kamers en zijn de weekenden ook op één van onze kamers. Ik ben benieuwd... :)
De natuur kent het geheim en glimlacht.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 25 mar 2009 16:46

Leuk hoor! Vorig jaar zijn we met zijn ouders weggeweest. Ik vond het echt heerlijk. Dit jaar gaan we of met mijn ouders mee of helemaal niet. Maar dat hangt ook af hoe het gaat met de verbouwing. Volgend jaar zouden we graag met mijn ouders meegaan. Dan gaan we wel een weekje ergens anders staan en dan een weekje bij mijn ouders.

Terug naar “Archief”