@Rafeall; Iedereen weet wel hoe een naakte man/vrouw er ongeveer uit ziet, maar het is denk toch anders als je je eigen man/vrouw voor het eerst naakt ziet. Op m'n werk heb ik vaak genoeg naakte mannen/vrouwen gezien ed. Zelf heb ik een erg schaamte gevoel, ben erg onzeker over m'n lichaam. M'n exvriend heeft mij echt nooit in m'n ondergoed of wat ook gezien, owja toch wel me zwempak toen we net verkering hadden. Was met zijn familie weekend mee weg enja we gingen zwemmen

. Maar toch dan is het nog 'bedekt', ik zou het vreselijk eng vinden... Maar net wat hier vaker is gezegd, het loopt misschien ook wel vanzelf, en ik denk dat er ook een verlangen naar komt. En net wat Evelien ook zei in haar post; wat zijn mannen dan toch zo heerlijk he. Ze weten je teerste puntjes te pakken waar je je zo druk om kunt maken en dan valt het zo heerlijk weg. Heel fijn toch

! Erover
(blijven) praten is gewoon heel belangrijk!
En over het deur op slot doen, ik kan me vreselijk eraan ergeren als ik in de badkamer wil zijn, ik denk dat er niemand is en dan doe je de deur open zit er wel iemand op de wc, is er wel iemand aan het douchen, staat er wel iemand in z'n blootje

. Magoed blijkbaar doe ik erg moeilijk, want er zijn er hier genoeg die de badkamer deur niet op slot doen. Toen we de badkamer aan het verbouwen waren, hebben we gedoucht in de melkstal, ik ging daar echt niet in m'n blootje staan hoor! Pfff er zou iemand binnen komen

. Dus ik heb gewoon 3 weken in m'n tankini gedoucht

. Weet nog wel dat me ouders, samen daar aan het douchen waren, hoorde ze de melkwagen aankomen, snel het licht uit gedaan, wantja anders doet de chaffeur hoogstwaarschijnlijk de deur open om het licht uit te doen en hun maar hopen dat die kerel niet kwam pissen

. En toen was de badkamer wel klaar, maar zat er nog geen deur in... toen heb ik maar in het donker gedoucht... zat er wel n deur in mocht die nog niet helemaal dicht, de verf was nog niet droog... Pfff, toen heb ik echt iedereen vriedenlijk verzocht niet bij de badkamer te komen. Maar wat voelde ik me onzeker!!

; Fijn dat je man is aangenomen NdW

!
Wat de toekomst brengen moge........