CC kerkt bij de Gereformeerde Bond, dus die behoort prima tot de doelgroep.
Alleen is hij inmiddels gelukkig getrouwd en een gezegende vader (van een zoon), misschien dat zijn gezin hem daarom enige Refowebtijd ontneemt.
Moderator: Moderafo's
Aletta schreef:Ik snap soms niet eens wat er met 'reformatorisch' bedoeld wordt.
Meestal de SGP-mensen (om maar alles over één kam te scheren), die naar aparte scholen gaan, bij wie de vrouwen rokken dragen, die geen tv hebben (maar wel internet) en die erg de nadruk leggen op zondebesef.
Maar waarom noemde de RPF zich dan 'Reformatorische Politieke Federatie'? Dat was niet een zwarte-kousenpartij.
Riska schreef:Mijn grote irritatie is dat elke tekst onderuit gehaald wordt. Niets is meer heilig voor een aantal mensen. Zo heb ik zitten lezen in het topic over Jesaja 53. Voor mij gewoon een tekst waar je af moet blijven, maar nee - het moet zo nodig uitgeplozen worden om aan te tonen dat het niet om de Heer gaat. Ik begrijp dat niet helemaal - en vind het respectloos naar een christelijk forum toe.
Riska schreef:Mijn grote irritatie is dat elke tekst onderuit gehaald wordt. Niets is meer heilig voor een aantal mensen. Zo heb ik zitten lezen in het topic over Jesaja 53. Voor mij gewoon een tekst waar je af moet blijven, maar nee - het moet zo nodig uitgeplozen worden om aan te tonen dat het niet om de Heer gaat. Ik begrijp dat niet helemaal - en vind het respectloos naar een christelijk forum toe.
Daphne schreef:Riska schreef:Mijn grote irritatie is dat elke tekst onderuit gehaald wordt. Niets is meer heilig voor een aantal mensen. Zo heb ik zitten lezen in het topic over Jesaja 53. Voor mij gewoon een tekst waar je af moet blijven, maar nee - het moet zo nodig uitgeplozen worden om aan te tonen dat het niet om de Heer gaat. Ik begrijp dat niet helemaal - en vind het respectloos naar een christelijk forum toe.
Helemaal mee eens!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten