De Pil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 26 jan 2009 20:16

@ Miss F wat fijn dat je sexualiteit etc. zo goed met je moeder kunt bespreken. Mn vader zegt er nooit zoveel over, maar mn moeder is wel heel open over het onderwerp sexualiteit.
Maar om te weten wat mn ouders voor anticonceptie hebben gebruikt etc. dat vind ik best persoonlijk. Eigenlijk wil ik dat liever niet weten. Ik denk daar liever niet te veel bij na hoe hun sexleven is. Als kind dacht ik dat mn ouders drie keer sex hadden gehad, omdat er drie kinderen geboren zijn... :oops:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Gebruikersavatar
88alries88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 mar 2008 15:24

Berichtdoor 88alries88 » 02 feb 2009 16:39

em_ma schreef: Als kind dacht ik dat mn ouders drie keer sex hadden gehad, omdat er drie kinderen geboren zijn... :oops:


Haha, een vriendinnetje van mij haar moeder kwam uit een gezin van 12 kinderen. En ik weet nog dat wij toen een keer zeiden: wouw...ze zijn wel 12 x met elkaar naar bed geweest! Das vaak! :mrgreen:

Is het normaal dat ik een strip heb doorgeslikt en elke dag bloed ben verloren? (niet hetzelfde als een normale ongesteldheid) En ik heb hiermee dus mijn stopweek verschoven, kan het dan zijn dat er geen ongesteldheid op gang komt?
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 02 feb 2009 16:51

Geen flauw idee, ik had er geen last van. Ik heb ook doorgeslikt en sinds vorige week een stopweek ingelast, nu ongesteld (alleen niet zo heftige bloedingen als voorheen).

*|Scatie
Luitenant
Luitenant
Berichten: 742
Lid geworden op: 11 okt 2007 20:41
Locatie: Drenthe

Berichtdoor *|Scatie » 02 feb 2009 22:57

't zou kunnen maar dat weet ik niet zeker. ik heb 1x een doorbraakbloeding gehad maar heb 'm toen een hele strip doorgeslikt.

Gebruikersavatar
linde
Kapitein
Kapitein
Berichten: 756
Lid geworden op: 24 dec 2002 14:59
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor linde » 05 feb 2009 13:15

mn beste vriendin is nu ook zwanger...door de pil heen...niet dat het niet welkom is hoor maar t komt niet heel goed uit omdat ze ook een hernia heeft....ik had al eens tegen dr gezegd je raakt nog een keer door de pil heen zwanger ( ze slikte microgynon 20....) maar t was niet de bedoeling eigenlijk dat k gelijk ging krijgen :roll:
aan de andere kant ook wel weer een grote opluchting/wonder voor hen want ze heeft eileiderontsteking gehad dus de kans dat voor gevolgen zou kunnen zorgen was erg groot...
Laatst gewijzigd door linde op 05 feb 2009 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
PaSaP Hoogh!!

Gebruikersavatar
linde
Kapitein
Kapitein
Berichten: 756
Lid geworden op: 24 dec 2002 14:59
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor linde » 05 feb 2009 13:16

@ alries, de eerst keer dat je een strip doorslikt dan heb je meer kans op doorbraakbloedingen en vaak zeg maar...tenminste dat was bij mij zo...daarna komt als t goed is wel gewoon een ontrekkingsbloedig je menstruatie zeg maar maar dat zal wel minder kunnen zijn..
PaSaP Hoogh!!

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 feb 2009 18:49

linde schreef:ik had al eens tegen dr gezegd je raakt nog een keer door de pil heen zwanger ( ze slikte microgynon 20....) maar t was niet de bedoeling eigenlijk dat k gelijk ging krijgen :roll:

Waarom zei je dat dan?

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 feb 2009 20:09

Lalage schreef:
linde schreef:ik had al eens tegen dr gezegd je raakt nog een keer door de pil heen zwanger ( ze slikte microgynon 20....) maar t was niet de bedoeling eigenlijk dat k gelijk ging krijgen :roll:

Waarom zei je dat dan?
Waarschijnlijk omdat ze dacht dat deze pil te licht was? En we zijn toch niet zo bijgelovig dat we denken dat als je zoiets zegt het ook (daarom) uitkomt?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Koeitje
Mineur
Mineur
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 aug 2008 09:00

Berichtdoor Koeitje » 05 feb 2009 20:48

Daphne schreef:
MissF schreef:Toch vind ik het soms apart hoe mensen nog aankijken tegen stellen die niet meteen kinderen 'krijgen'. Er zijn genoeg mensen in mijn omgeving die mijn zus en zwager nu medelijdend aankijken, omdat ik al wel een kindje heb, en zij niet, terwijl ze een jaar langer getrouwd is. Tja, het is nu eenmaal niet meer zo dat iedereen meteen graag kinderen zou willen na het trouwen :D


Inderdaad, dat vind ik ook altijd zo vreemd. Wij waren nog geen half jaar getrouwd en toen vroeg een vage kennis van mijn moeder al aan haar of ik nog niet zwanger was... :roll:
Hoe durft men zoiets überhaupt te vragen! :shock: quote]

Heel herkenbaar *zucht*
Pas zei ik een keer dat ik niet zo lekker was, nou ik zag bij iemand het sommetje opgeteld worden :roll: . Kom op zeg, iedereen heeft nu griep!!!
En ik heb vaak het gevoel dat moedertjes me medelijdend aankijken. En dat terwijl mijn kinderwens juist minder is geworden nu ik getrouwd ben. Ws omdat ik nu even genoeg heb aan ons twee en de nieuwe gang van zaken. En anders wat dan nog, ik hoef me niet te verantwoorden. Ik denk dan: mensen laat een ander toch lekker?!

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Re: De Pil

Berichtdoor Lenny » 06 feb 2009 16:38

herkenbaar koeitje! heb pas sochtens op mn werk mn ontbijt eruit gegooid. Je ziet ze gewoon denken!!! :roll: Echt irritant is dat zeg!!

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Re: De Pil

Berichtdoor esli » 06 feb 2009 16:57

Tjonge ik herken dat gelukkig helemaal niet. Ik ben bijna twee jaar getrouwd maar niemand is er mee bezig of ik al dan niet zwanger zou zijn. Het is toch ook niet meer dan normaal dat je eerst een paar jaar samen bent en dat er dan pas kinderen komen. Dat zie ik in mijn omgeving iig veel vaker en ik ben juist eerder verbaasd als mensen wel meteen zwanger zijn. Pfft ik vind dit echt een punt waar anderen zich helemaal niet mee bezig hoeven te houden.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: De Pil

Berichtdoor Jo'tje » 06 feb 2009 17:02

Het verschilt ook echt heel erg in wat voor 'kringen' je leeft denk ik hoor.
Bij ons is het ook vrij normaal dat het een paar jaar duurt. Al is het ook niet heel abnormaal als het wel na een jaartje al zover is.
pobody's nerfect

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Re: De Pil

Berichtdoor Lenny » 06 feb 2009 17:08

ja ik vind ook dat anderen zich daar absoluut niet mee mogen bemoeien. Maar ja.. helaas is dat ook in onze kringen wel een btje zo. Bleh. Kvind het echt zoooo irritant. Mensen die je aankijken van: zou ze al zwanger zijn?!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: De Pil

Berichtdoor Evelien » 06 feb 2009 17:16

ik zit er tussen in (tussen die twee groepen).

Nu we eenmaal getrouwd zijn (is niet zo heel erg lang, maar toch) zijn we er toch wel anders over gaan na denken. Want ik wordt nou ook niet echt bepaald vrolijk van de pil. k heb nog twee doosjes liggen :wink: :wink: :-({|=

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Re: De Pil

Berichtdoor Lenny » 06 feb 2009 17:18

haha Evelien ;) Ben benieuwd dan ;)
Ik ben ook 3 maanden na ons trouwen gestopt met de pil hoor, was er elke ochtend misselijk van :(. Nu zien we wel hoe het loopt.. Maar ik kan er gewoon echt niet tegen als mensen van die toespelingen maken enzo! Laat ieder zich lekker met zichzelf bemoeien;)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 84 gasten