Eigenlijk hoop ik dat ook ik vind het echt erg als ouders zo met kinderen omgaan dan kun je beter opgesloten worden in een huis want stel je voor als je een keer het ''verkeerde'' pad opgaat.
Moderator: Moderafo's
refo-gjv schreef:Nog even een aanvulling in het geval van mijn zusjes. 1 ervan is tijdens het bezorgen een keer gepakt en gepoogd haar te verkrachten. Dat is dus ook onmogelijk. Naast onthouding bied dit ook bescherming tegen dit soort zaken...
MissCool schreef:
Afgaande op het onderwerp wil ik hier ook wel iets over zeggen. Het is maar goed dat het hele gereformeerde wereldje niet weet wat er zich allemaal afspeelt in de keten, op de achterbanken en waardanook.
Ik ken jongeren uit een dorpje midden op de biblebelt waar iedereen weet wie het met wie heeft gedaan. Ja de jongeren natuurlijk, de ouderen weten hier uiteraard niets van. Toen ik dit via een vriendin hoorde was ik echt geschokt. Ik heb persooonlijk nix tegen sex voor het huwelijk maar hier was ik echt geschokt van. Bijvoorbeeld 3 meisjes uit 1 gezin uit de Gereformeerde Gemeente in Nederland... Alledrie staan ze bekend in het dorp... Zo wordt de oudste het bed van ....(dorp...) genoemd. De jongste is 14 en doet nix voor haar oudste zus onder. De snelweg noemen ze haar geslachtsdeel... Ik ben gewoon vies hier van... Iedereen in dit dorp doet het met iedereen, neven met nichten...
Dvd gebruik en internet zijn dan veilige onderwerpen om over te praten... Zolang de ouders maar niet weten wat er savonds allemaal gebeurd, ik heb het idee dat ze het liever ook niet willen weten...
refo-gjv schreef:Om even op jullie vragen terug te komen. Naar het toilet gaan is gewoon mogelijk, zo bijzonder is het nou ook weer niet. We dragen een soort van stalen onderbroek, waar gewoon gaten in zitten voor ontlasting. Enige wat bij een jongen komt kijken is dat hij moet zitten op het toilet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten