Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 jan 2009 20:06

Haha dat heb ik nog niet ervaren, Laura, maar kan ik me ook wel voorstellen ja.
Als ik wel bv was gaan geven, was het sowieso ook maar voor 3 maanden. Ik wil niet op mijn werk kolven. Ik weet wel dat ik er recht op heb, maar ik kan het gewoon niet maken om dan een collega alleen te laten. Ik heb het zelf meegemaakt dat een collega moest kolven, en vond het erg irritant. Dusja, het is prima zo. Ik heb de keus gemaakt, mijn man vond dat het mijn keus was en vindt het ook prima, Jurian is er blijkbaar gelukkig mee.
Mensen in mijn omgeving vinden het heel raar, nouja, jammer dan, het maakt me niet meer uit eigenlijk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 jan 2009 21:34

MissF schreef:Mensen in mijn omgeving vinden het heel raar, nouja, jammer dan, het maakt me niet meer uit eigenlijk :D

nou jah.. das toch jou keus, daar hebben zij toch niks mee te maken! :roll:

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 23 jan 2009 21:50

Lief kindje hoor, en wat een haartjes al.
fijn dat het zo goed gaat MissF! Geniet er lekker van!
Time flies when you have none!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 23 jan 2009 21:55

Lief kindje hoor, en wat een haartjes al.
fijn dat het zo goed gaat MissF! Geniet er lekker van!
Time flies when you have none!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 jan 2009 21:57

*dubbel*
Laatst gewijzigd door LauraC op 23 jan 2009 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Mrgreet
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Mrgreet » 23 jan 2009 21:58

Wat een mooi kindje missF! Heerlijk dat je er zo goed van kan genieten!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 jan 2009 22:07

Precies joh MissF, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Michael is ook een flessenkind en is er niets 'slechter' door qua ontwikkeling!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 24 jan 2009 03:29

Ghehe MissF, ik kan me die reacties zo goed voorstellen.. Ik was met Gerlinde na 9 weken al gestopt met bv en ik heb ook zoveel op mn bord gehad :shock:

Ik was echt een slechte moeder en onthield mn kind van alles en weet ik het wat niet meer.. Maar je moet echt doen waar je jezelf lekker bij voelt! Ik ga bij de volgende ( als ik die krijgen mag uiteraard) gewoon weer voor bv in elk geval 6 weken. En dan lekker weer die fles er in. Gewoon lekker doorslapen enzo, werkt beter voor mn gemoed en een stuk gezelliger voor een ieder die met me te maken krijgt.

Ik ben na 6 weken weer gaan werken en met de eerste ging ik dan overal zitten kolven, nou schei uit zeg, wat een drama. Ik voelde me echt zo'n melkkoe 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 jan 2009 05:13

ach al die reacties van die mense? hmm.. niks van aantrekken.

De een vindt het prettig de ander niet. Bij de een gaat het ook makkelijker dan bij de ander. Het heeft ook heel erg te maken met je borsten/tepels. Soms kun je beter geen borstvoeding geven. Is dan ook veel beter voor je zelf en het kind.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 jan 2009 09:39

Vannacht is het met Thomas gelukkig goed gegaan! :D Hij werd wel wakker toen wij ´s avonds nog gingen douchen, want zijn kamer grenst aan de badkamer. Dat zijn vn die geluiden waar hij nog even aan moet wennen.
Maar vanmorgen werd Thomas netjes om 8.30 uur wakker en riep me gewoon, hij was helemaal niet overstuur ofzo. Zal vast wel gauw gewend zijn!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 24 jan 2009 09:55

Ik heb ook nooit BV gegeven hoor. Wel een week geprobeerd omdat iedereen zei dat dat zo goed was :? Had ik het maar nooit gedaan...wat een drama :( Kind huilde de halve dag, iedere keer weer aanleggen. Na een week bleek dat ik amper voeding had. Niet gek dat het kind de halve dag lag te brullen. Toen gelijk overgestapt op de fles, nooit meer last gehad. Kind groeide als kool, huilde nooit meer...
Nee voor mij nooit meer BV hoor. Missf, ik begrijp jou helemaal, ik had ook dat gevoel totaal niet...maar ja, op aandringen van mensen... :roll:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 jan 2009 10:36

Achja, ik ben niet echt iemand die over me heen laat lopen, en had eigenlijk al spijt dat ik te weinig op mijn eigen intuitie van tevoren vertrouwd had. Want ik heb al meteen gezegd toen ik zwanger was dat ik geen bv zou geven. maarja, al die mensen die zeggen dat het wel zo goed is...dus toen heb ik het maar voor me uitgeschoven. Nouja, dat was ook prima hoor.
Ik vond het vooral gaaf dat ze in het ziekenhuis het prima vonden. Niemand zei iets van: zou je het niet proberen. Het was gewoon oke. Terwijl er toch wel een stuk of 5 dokters en assistenten omheen stonden.

Jurian heeft vannacht bijna 6 uur doorgeslapen! Jippie! Het was papa's nacht, dus ik heb heerlijk geslapen van half 1 tot half 10. Mijn man vertelde dat hij na zijn 1 uur flesje dus bijna 6 uur heeft doorgeslapen. Hopen dat Jurian dat vanaf zondagnacht bij mij ook doet ;)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 jan 2009 11:06

Ligt Jurian al in zijn eigen kamertje of heb je hem nog bij jullie?

Heerlijk dat ie zo lang heeft doorgeslapen! Hopelijk houdt hij dat vol! :) Schrok je man niet wakker toen Jurian doorsliep?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 jan 2009 11:10

Thomas ligt nu trouwens op bed voor zijn ochtendslaapje, maar hij gaat echt niet slapen. Hij vindt het helemaal geweldig op zijn nieuwe kamer. Ik denk dat hij nu gewoon veel te veel ziet. Vannacht sliep hij omdat het donker was, maar nu kan hij alles mooi bekijken. Zolang hij niet huilt, vind ik het prima.
Ach ja, ik kan van mezelf ook nog wel herinneren dat ik als kind zijnde niet kon slapen op m´n nieuwe kamer. Ik blééf maar kijken naar al dat moois! 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 jan 2009 11:26

Nee, hij ligt lekker in zijn eigen kamer. Al heel snel. De eerste paar nachten hebben we hem in de kinderwagenbak op onze kamer gehad, dat was makkelijker omdat ik nog niet zo makkelijk mijn bed uit kon.

Mijn man heeft idd anderhalf uur wakker gelegen, en gewacht tot hij ging huilen. Had ik niet verwacht, want hij was bang dat hij hem helemaal niet zou horen. Omdat hij werkt ga ik er namelijk 's nachts uit. Hij kon dus de hele week gewoon doorslapen. En nu waren de rollen omgedraaid. Maar blijkbaar lag hij er toch een beetje op :D

Spannend hoor, zo'n nieuwe kamer, voor Thomas! Ik sliep als baby al snel bij mijn zus op de kamer, omdat ik alleen zijn niet leuk vond. En toen ik als 10 jarig meisje een eigen kamer kreeg, vond ik dat in het begin ook vreselijk. Het is best wennen. Al sliep Thomas natuurlijk wel alleen, maar alles is toch nieuw.

Terug naar “Archief”